2010年11月3日 星期三

‎2010-11-03 (Wed) Cooking Class:味菜鮮魷.雪梨水

Photobucket
Photobucket


近來跟媽咪學整味菜鮮魷,咸菜同魷都唔太難處理,呢味餸都唔難煮,但我個人唔係咁鐘意食咸酸菜。



Photobucket
Photobucket


近排天氣凍,媽咪狂煲雪梨水比我,原來好容易整架咋;買一打雪梨+一包糖冬瓜就攪掂!今次我仲幫媽咪切雪梨添~~



Photobucket
Photobucket


煲好啦,好滋潤架!



屋企有好多個雀巢雪梨茶樽,媽咪就用返佢地黎裝新鮮的雪梨茶,成個製毒工場咁;裝完真係會誤會係買返黎既雀巢雪梨茶呀!



一個樽接近一公升,我就係咁帶一支返公司飲架啦!



加埋細妹新買比我既環保袋,裝野飲返公司一流!



Photobucket
Photobucket


沒有留言:

張貼留言