2008年10月28日 星期二

2008-10-28 (Tue) 比左禮物諾諾啦 & 我都有好多禮物!!


今日係諾諾的正日生日,係度祝諾諾豬快高長大、聰明伶俐、肥肥白白!


佢地早幾日去左迪士尼食buffet慶祝,等我copy d相比大家睇下先:



比米妮吱到投晒降!



邊度會有人食人地個鼻架,仲捉住黎食呢!哈哈哈哈!



又捉?比人捉返轉頭呢!哈哈!







點解見到個個個鼻都要捉既呢?



好似唔太鐘意米奇喎...




噢...真係...媽咪救我呀!




今次摸唔到人地個鼻就摸人心口,又比人摸返轉頭,哈哈!





好高喎...唉...趷低同您玩啦!



好矮喎...唉...咁您落地一齊玩啦!





開開心心切蛋糕!Happy Birthday to Clement!




早幾日約左表姐比份禮物諾諾,佢地正式搬左入瑞峰花園,楂車落大圍只需幾分鐘,好方便呢!今次佢地仲一家三口一齊黎呢,等我可以見下諾諾!諾諾好叻仔,冇因認人而一抱就喊,仲做左好多動作我睇呢!仲有仲有,佢好肥好重呀!


我笑到面容扭曲,咁醜樣...皆因表姐同表姐夫囉!佢地引諾諾影相笑已經去到一個出神入化既境界,又跳又叫,跑黎跑去,笑死我呀!表姐好勁,一唱歌諾諾就會clap架啦!





除左clap,諾諾仲識 arms up、請請、拜拜、 kiss mami,真係好得意呀!點樣 arms up?睇片啦:








Clap Clap Clap!同太陽哥哥呢張相影得好正呀,兩個對眼...好似樣喎,梗係啦,單眼皮麻!單眼皮一族又多位成員啦,哈哈!



似乎最攪笑係佢地喎!




份禮物最終買左神奇畫板加鋼琴仔,表姐揀既,佢話諾諾仲細未識楂筆,drawing mat 可能未咁岩用住,或者等兒童節我再買比諾諾啦!哈哈!





仲有呀,諾諾已開始著我買比佢對baby converse啦,係咪好型仔呢?



 




除左諾諾有禮物外,我呢幾日都禮物呀!有crocs新出的布鞋,好輕好舒服,不過冇discount真係唔太抵買,anyways,多謝太陽哥哥啦!



我對腳係咪著得好靚呢?哈哈!


仲有chip n dale 最新相簿!我勁鐘意右邊個design,同埋後面d小波點background!


我已經有好多本chip n dale 相簿喇!



沒有留言:

張貼留言