2008年10月24日 星期五

2008-10-24 (Fri) 腳傷


 


左邊腳跟星期三下午開始有d痛,但冇紅冇腫,諗住睇醫生都睇唔到d咩...點知到星期三晚已經變成下面張相咁,腫漲了同紅左少少,摸落仲興興地呢!同一個位置,上一次發作原來已經係上年四月(http://hk.myblog.yahoo.com/aquarius-givens/article?mid=570),呢d情況,一定要搵醫生食消炎止痛藥,所以即刻book左星期四早上睇!


 


由於有前科,加上我腳已經唔係第一次有問題架喇,醫生想認真處理,查出病因,究竟係痛風定咩事?但醫生一直都覺得唔係痛風,咁又為何次次都係呢d痛風部位發作呢?一係腳踭,一係腳趾公旁邊...要做好多test,今次唔同之前,我見醫生填左三張form,係上面好多tick,佢仲話今次抽血要抽多d,因為多左野驗...仲要驗尿睇check尿酸,雖然我唔想...


橫掂都睇腳,我右腳尾二隻腳趾近來生左粒雞眼仔,咪順便比醫生睇埋,我諗住會有d雞眼藥水返屋企搽,點知醫生話不如即刻幫我"批"左去!我話:下,痛唔痛架?我以為搽下藥水咋!如醫生所講,成個過程都唔痛,因為粒雞眼仔已係死皮,要醫生坐低幫我"批"雞眼咁卑躬屈膝,個感覺好似做緊腳部美容咁,有醫生同護士坐係度服侍我咁,真係勁唔好意思!







 


又要"批"雞眼,又要抽血驗尿,攪左兩個幾鐘,下星期睇報告;醫生叫我即刻返屋企休息,會寫兩日病假比我,亦吩咐我唔好再行;但每次唔聽話的我,返左中大又點會走呢,加上下星期二有個 launching ceremony,咩都未攪,點可一走了之...最後佢叫我就算返到office都唔好行黎行去,坐係度好喇,仲叫我唔好返part-time了,哈哈!


其實我仲有好多野做,我問佢打針好冇,但佢唔建議,因為只係有效幾個鐘,藥力散左後一樣會痛,加上怕我打針令我唔覺痛行多左仲衰,仲會傷多d...最後佢話比隻勁d既藥我喎,我d腳痛左咁多次,呢隻藥係第一次食咋!醫生話藥力較強,唔好諗住食飽肚都唔跟胃藥食,就算食飽食,都一定要跟埋胃藥食呀!撕開招紙後發覺隻胃藥係粉紅色,粉藍的消炎止痛藥加上粉紅的胃藥,好鬼靚呀!



 

星期四晚上七點幾:


星期四晚上十一點幾:



星期五下午兩點幾:



d藥真係又勁又掂,食左兩日已經好返咁滯,下次發作一定要叫醫生開呢隻藥啫!


 


已經左腳腳痛病假,右腳仲要被蚊咬,仲鬼咁大粒,真係冇陰功!



 


沒有留言:

張貼留言