2008年10月6日 星期一

2008-10-06 (Mon) 26個月紀念日


今日係跟太陽哥哥的26個月紀念日,我地又用左buffet club既coupon,去左銅鑼灣維景酒店食buffet,buffet club既membership過埋十月就期架啦!




諗住呢間維景酒店僻僻地都唔妨靚,點知入到去又幾唔錯喎,個大堂樓底好高好靚呢!




條迴旋樓梯亦好吸引呢!





影食物係每次食buffet的第一個環節,點知影左三張就比人叫唔可以影相喎...唔係麻,我次次都咁影架啦,呢度又唔係好高級既酒店,竟然咁串?






唯有返埋位食啦,呢度d海鮮種類都唔錯,有長腳蟹,太陽哥哥最鐘意;不過冇我鐘意的生蠔呀!刺身我覺得好好添,因為我唔食魚類魚生,平時d自助餐只得八爪魚岩我食,但呢度有埋北寄貝同橙色蚝(唔記得叫咩名!!);個橙色蚝真係好好味呀,我食左成十片都有!






熱盤就麻麻啦,不過對我地都唔太大影響,因為我地食buffet通常只攻海鮮魚生為主,都食好多了;熱盤我通常攻燒牛肉,呢度都有,我食左兩碟呢!







甜品好一般,係燕窩蛋tart同燕窩燉奶吸引到我地,其次係個啫喱都整得好靚!





呢個係我既燕窩燉奶,點解咁多燕窩既?咪因為太陽哥哥比埋佢個杯既燕窩我囉,嘻嘻~~



最後影返張合照留念先:



食完野係銅鑼灣行街,跟住仲搭的士返屋企,咁遠咪好甘...?當然唔會咁奢侈啦,只因為....



......個的士哥哥我地識架,哈哈!佢個的士牌只係遲太陽哥哥個半月度!



其實一食完野,健就打黎啦,佢平時開工,一過左對面海唔識路,就會成日打黎比我搵太陽哥哥問路,通常我一喂佢就會話:sunny丫唔該!您話係咪激死!佢仲要係一晚打好多次架,打到夜晚十二點半都仲打緊呢,我成日都講笑話佢阻住晒我地行街食飯!哈哈!


大概十點時,我地正準備係銅鑼灣搭地鐵走,健又打黎,佢原來都係個頭,佢話都係返九龍個邊,一係係times排隊;當時我地正正係times,健就車埋我地走啦,我問佢會唔會阻佢做生意先,因為咁早其實我地搭地鐵都冇問題;健話佢都係等,想返九龍個邊,呢邊完全唔識路,話一係車我去葵芳,我地就比返隧道費二十蚊唔洗找;上左三號幹線後,健話不如車埋我入青衣,我話青衣冇客唔好,加上太陽哥哥要係葵芳搭車,點知健話咁車完我入青衣再車太陽哥哥出葵芳喎,一講完已轉入青衣了...今次健真係超級好人,好impressive!




沒有留言:

張貼留言