2008年10月17日 星期五

2008-10-17 (Fri) Dinner @ Suzuki Cafe (Wanchai)

 

今日去左銅鑼灣,一心諗住買對crocs布鞋,點知冇貨,留左名,要兩至三星期先有!


跟住搭叮叮過灣仔,因為想睇多幾個場,行到我好攰呀!晚飯去左Suzuki Cafe食,第一次黎食咋,我一向鐘意食意粉,試下都好!





我地坐 7 號檯,叫左兩個意粉同一個湯!






蜆肉湯好正呀,好多料同好濃;意粉就溫泉蛋煙肉呢個好好味,我一向都鐘意Carbonara汁既;至於個軟殼蟹番茄意粉就麻麻地!





影返個近鏡先~~




飯後去左灣仔碼頭個狗公園,呢個海邊位置,一早係電視見到已經想黎架啦,但又唔知係邊喎,終於被太陽哥哥搵到,帶左我去;可惜落緊毛毛雨,天色又不太好,冇影到相;呢度好大好舒服,黎度覺得"當狗愛上貓"係咪都係度拍既呢?好熟口面...下次等夜色好要再去過先!



沒有留言:

張貼留言