2008年10月22日 星期三

2008-10-22 (Wed) Dinner @ 紅螞蟻

 


今日要同太陽哥哥係銅鑼灣有野要攪,攪到part-time要搵人幫手接更,八點幾我地就去左好就腳既紅螞蟻食,叫左個二人套餐;紅螞蟻我只食過尖沙咀同APM,呢間係第一次試!



 


餐廳入面有幾隻好大既紅螞蟻,又幾貼餐廳主題喎!經理哥哥好好人,見我趷高腳影,仲特登幫我移正隻螞蟻等我影到!




 


我地揀左香酥魷魚鬚、墨西哥辣肉醬焗薯皮、瑞士香蔥忌廉汁花枝海蝦天使麵、泰式豬頸肉炎燘飯;味道一般...我覺得suzuki cafe比較好味!






 


我地覺得呢兩樣最好味!




 


紅螞蟻的咭片:




 


沒有留言:

張貼留言