2008年10月18日 星期六

2008-10-18 (Sat) Trista's Wedding


今日係小學同學Trista既大喜日子,佢算係我地玩開個班第一個朋友結婚呢,真係好戥佢開心,同埋又成機可能同一班小學同學見面!可惜Tracy唔係度啦...


因為Tracy唔係度,我當然要充當大會攝影師,負責影低d片段比佢睇啦!先影下個大門口先:






個易拉架原來寫左d深情說話架!





入場預備了人情,唔該ronnie幫我買禮券,當然亦要thanks太陽哥哥畫左個咁靚既利是封比我用啦!(事後得新娘子告知,拆左人情後都唔捨得丟我個利是封呢!hehe~~)




一見我地入黎,新娘子就搶咪大聲講:唔該有請保良局陳溢小學既朋友上黎影相丫!好型呀,哈哈!



獨照不可少!




返落台我地就相聚、吹水、傾下近況啦!








最重要同各位朋友仔影相留念!






回禮小禮物係瑩光棒棒,上年的婚宴都見過呢!



跟平時的婚宴一樣,由成長片段開始今晚的飲宴:








我願意...








新娘子的婚妙好靚呀,點解我會覺得好像特別白咁既!沒有裙腳在內,行得好飄搖,又方便,唔錯唔錯!



雖沒有裙腳,但亦有靚靚拖尾!我係第一次係飲宴度體驗同場註冊同拖花球呢!




播回日頭接新娘的短片:








敬酒的金色晚裝,成身金光閃閃,好"聚"手呢!










原來新郎唱歌好好聽架,咁洗乜催咁耐先肯唱呢?








特別的甜點,有心心呢!




換上送客灰色晚裝,成班小學同學齊晒人要衝上台快快影張大合照!



原因係昌仔(最右)剛落機搭機鐵趕過黎,因為好有心,我唔係主人家我都覺得萬分感動!





恭喜Trista正式成為潘太太,都係個句,祝您同先生百年好合,永結同心!



小學同學已相識廿載,係最真最純的友情,當中的真摯真誠,係大個後係工場好難搵到既,我好開心咁大個仲有班咁close的小學同學,大家能keep住contact,相信係因為我地每位都好珍惜呢份友誼,希望我地友誼永固!



沒有留言:

張貼留言