2009年9月28日 星期一

2009-09-28 (Mon) Back to normal life


今日返工啦,真正一切back to normal...咁就過完個結婚假期,一d都唔夠喉,可能未休息夠,體力都未回覆返!期待著十月尾的honeymoon假期,一定要好relaxed咁過!


未返工Yammy+Jimmy已約好我今日食lunch,佢地又帶我食好野啦!我地去左大埔仁興街的Lanciano,嘩...乜食lunch都咁high呀?好似食dinner咁喎!嘻嘻~~




餐廳好細間,環境好靜帶點暗,頗浪漫的!




蘑菇湯好正好正,啖啖蘑菇粒,好多好有口感,湯味又濃,正!




我地叫左一客pizza餐:




同埋兩個lunch set:




甜品要左兩客心太軟,一黎到就要落order架啦!點知原來咁大舊,食到我地三個都頂唔順,應該叫一客就可以了...



一開即漏...




沒有留言:

張貼留言