2009年9月11日 星期五

2009-09-11 (Fri) 度身.揀頭飾


結婚既日子越來越近啦,係預備約final fitting既時候,鋪頭同我講原來我仲未度身呀!上過去幾次原來都冇做呢樣野...所以今日特登上去度身,咁岩太陽媽媽話想轉衫,咁就一齊上去啦!今日very good,Phoebe同Elsa都黎到幫我揀頭飾呀,而CW就黎final fit埋件MC裙,真係一次過做到幾樣野!


去到竟然比我見到件新婚紗,一睇上身就鐘意,問下sales姐姐啦,原來係新架,唔怪之我未見過啦!又吸引住我,梗係要試下...




靚就幾靚,但顏色原來係偏黃...個個都好一致話之前個件靚d,加上婚紗應該白d傳統d靚d,所以最後都係揀返呢件!不過講開又講,呢件婚紗我計埋今日,先係試左第二次,即係話由第一次揀中後,都冇心動過其他款,反而晚裝就轉過幾次;今日係唯一想過放棄既,但試完都係再揀返佢,睇怕佢真係註定係我既"The One"喇!



今次加埋大蝴蝶,勁鍾意呀!




Phoebe同Elsa都同我影返張相留念先~~



太陽媽媽同爸爸都話要影!嘻嘻~~




太陽媽媽最後轉左要呢件媽媽衫:




呢件係我最後揀既褂,之前唔記得影,今日影返!雖然我最唔鍾意著褂,但既然要著,我較為鍾意金同紅既顏色佔多d,反而銀線就好唔鐘意,因為覺得如果多銀線,成件衫好白潺潺咁,一d都唔覺得靚!



跟住揀左呢五套頭飾:




攪掂晒都成夜晚十點啦,次次黎都攪咁耐...跟住我地一齊去APM潮館食飯!




好肚餓,叫左好多野食...




沒有留言:

張貼留言