2009年9月27日 星期日

2009-09-27 (Sun) 揀牆紙.揀瓷盆

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


結婚後一連幾天,日日都忙到爆,schedule排得滿滿的,每朝都係較鬧鐘強迫起身;尋日親友們離開晒香港,一切回復正常,今朝線算可訓晏少少,不過都約左裝修師傅今朝黎睇下間屋,所以仲想訓耐d都係要起身,但已經好過之前幾日,起碼訓到十點呀!成個假期到今日先叫可以訓耐少少休息下,但聽日已經要開始返工啦!慘~~


同媽咪食過lunch後,就同太陽哥哥出去揀牆紙同揀瓷盆,牆紙方面,師傅話快富街永盛佢識得,咁就去呢間啦,原來係成條街最大間既,好多人都係度買!



揀左好耐,您知我揀野慢架啦,最後揀左以下呢幾款,中間個款係廳既牆紙,最底個款係兩間房既牆紙;天花我想試夜光,所以我地間房個天花就用最上個款,波點係日頭見到既pattern,到夜晚波點會消失,夜光pattern就會出現,好浪漫呀!哈哈~~廳同細房既天花唔記得影,只係普通白色、pattern個花會少少凸起既牆紙!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


跟住揀瓷盆,呢個煩囉,行左好耐,因為師傅冇介紹,我地都係臨時決定換埋原有個瓷盆,想換過連櫃既!最後去左呢間鋪頭,係正十字路口,最多人睇,應該隱陣d...



好多款...



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


不過岩我地個size,又最岩心水既,都係以下呢兩款:



其實兩個既深度都較為淺,我最怕d水會反彈,彈到周圍都係,不過加個網咀同調低出水力應該冇問題;圓邊個款就美觀感靚d,但方邊個款就體積就實用d,呢d情況梗係交比一家之主揀啦!嘻嘻~~最後太陽哥哥揀左方邊個款!


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


其次我地都想整過個廁所門,因為唔係咩大屋,正路都係用返普通門或者摺門,但太陽哥哥有點抗拒摺門,所以睇下有冇可能整到趟門,不過資詢過後,機會不大...



行完好攰呀,去左starbucks請太陽哥哥飲咖啡,因為渣打咭做緊加$1多一杯,呢個月都飲左好多次呢!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言