2009年9月17日 星期四

2009-09-17 (Thu) (下) Final fittings+襯頭飾首飾


去完迪迪尼後,玩到成身汗,今日幾驚晒黑呀,一見光即閃,好似見光死既女鬼一樣,左閃右避!哈哈~~返去屋企沖過靚涼之後,即刻仆去final fittings...


先係太陽哥哥,主要襯背心同呔,試過銀、金、黑溝唔同pattern後,最後揀左第一同第三款:




太陽哥哥今次仲試下穿白色禮服,我就覺得唔錯,叫佢要白禮服唔好要黑禮服,但佢自己鍾意黑禮服多d;咁我叫佢一係第二件要埋白禮服,唔好要馬褂啦,因為白禮服同馬比較,我覺得佢著白禮服靚d,佢當然肯啦,我唔迫佢著馬褂喎,點知白禮服冇期...唉,天意~~ 但當決定左後竟然冇,越得唔到就越想要,人就係咁,所以我同太陽哥哥都有d唔開心...




呢位係太陽哥哥柬埔寨既呀姨,即係太陽媽媽個呀妹,特登返黎飲我地個餐架,佢下午先到港,所以我地特登就埋佢今晚 final fittings 架!佢最後揀左第二件綠色既禮服:




今晚除左 final fittings 外,我要襯埋首飾,因上個禮拜好大頭蝦咁,我同elsa同phoebe都只係掛住襯頭飾,完全忘記左要襯埋首飾,所以今日要拎返頭飾去再一套咁襯過,好在有琪琪幫手,唔係我實揀唔到!哈哈~~


金色晚裝我係最鍾意架:




紫色晚裝都襯得滿意:




桃紅色晚裝老實講就襯得麻麻地,因為實在冇咩粉紅色既首飾配到,不過我都冇咩所謂,因為呢套我諗住用黎敬酒,suppose到時會戴返金器,桃紅撞金實冇問題,仲好貴氣,所以我都唔擔心,只係以防萬一拎多套首飾啫!




最後襯埋婚紗,我好鍾意呀,呢套首飾仲係新架,特登拆黎借比我!Yeah~~



嘩...原來著住婚紗係好難行架,我成日踩到裙腳,有d擔心...




全部的首飾頭飾:




攪掂後成十點啦,我地又去左APM潮館食飯:




真係唔該晒今日琪琪幫手!




沒有留言:

張貼留言