2009年9月26日 星期六

2009-09-26 (Sat) 舅父同Tracy走啦......

今早清晨大約五點就起身啦,因為今日舅父一家返美國啦;晴晴係三藩市做野,舅父佢地就飛返屋企西雅圖,所以兩班機唔同,晴晴係早機,佢地係晏機,但當然都會一齊早d去機場送晴晴...



我地等緊第一班巴士,舅父尋晚一直叫我地唔好送晴晴,晏d到機場送佢地就得了,但今日一別,都唔知幾時再見,上一次都十年前,雖然佢地係咁講下年去美國探佢地,但都唔知成唔成行到,加上表妹表弟到時都唔知係咪係西雅圖,而今次佢地返黎,話晒都因為睇我出嫁,所以我地一定要唔訓覺都要去送機!




黎個簡單的goodbye with hug,太陽哥哥都有份,我事後仲問佢表妹好唔好攬?哈哈!晴晴入閘後,我地就去 terminal 2 飲茶!




因為佢地班機十點半先開始check-in,我地都係係度hea...皓仔仲攰到訓著左呢!



最後我地個個都面露疲態,舅父就叫我地返屋企啦,大家面對面連恰下都唔好意思,夾硬撐住喎;反正都差唔多時間,我地就真係分別啦,我地互相攬下,真係好唔捨得...媽咪喊,攪到舅父舅母都喊,我都差d忍唔住...好唔捨得好唔捨得呀!雖然平時同舅父唔係咁多聯絡,但可能因為結婚既關係,大個女啦有自己既家咁,睇到好多野,親情唔淨止係自己為內個屋企,仲有親戚朋友,我地本身就係源自同一個家庭,流著同一種血,有著千絲萬縷既關係,好想可以咁多人一齊生活,日日都好似呢段日子咁開心,一齊食飯,食完飯就鋤下Dee、傾下計...唔洗面對別離之苦!我地要努力儲錢啦,希望真係有機會去到美國玩啦,太陽哥哥仲叫皓仔一定要帶佢去學玩snowboard...去美國滑雪,好型喎!



返到屋企大家一齊冬眠狀態,下午我就同太陽哥哥去左旺角行陣街,同埋去上海街睇下d裝修野,因為我地計劃下星期一開始翻新全屋既牆,會貼返牆紙;另外,廚房同騎樓天花會鋪返瓷磚,仲有應該會換個新既洗手瓷盤連櫃仔、電視櫃、廁所門...需時話就話十日,希望兩個星期內攪掂啦!就係因為要整間屋,我地先冇得即刻去honeymoon呀,希望快d攪掂間屋,咁就可了左件事,開開心心咁去旅行啦!


我地去左意粉屋醫肚,到夜晚我好唔舒服呀,個人好攰又冇力咁,可能連日來都好頻撲,結婚後日日都有野做,又要餞行親戚,又要送機,忙到透唔到氣,長期唔夠訓,我由星期一開始,每日都只係得幾粒鐘訓咋!加上旺角又多人,同埋行左好耐,旺角太子來回兩轉,我既極限了,所以都係快快返屋企穩陣!



tracy今晚都離開香港啦,一眾親友因為賀我結婚而回來,亦因為婚禮告一段落而逐一離開,回覆返之前的生活...唉,人點解要賺錢呀?人點解要為生活而工作呀?如果唔係我地就唔洗咁快要分離啦...我仲好傻咁諗,如果時光倒流返三個星期前就好啦,一切重新黎過,結多次婚,玩多一次!哈哈~~屋企少左舅父一家,好友走了,一切回覆平靜,頓時好失落好空虛...



沒有留言:

張貼留言