2009年9月4日 星期五

2009-09-04 (Fri) 與諾諾午膳短聚

 
 
 
 


今日冇帶飯,一早返到公司,即興叫表姐帶諾諾黎中大食lunch,今日又係friday,guest house係 buffet lunch,咁表姐又可試埋呢度dbuffet係點,一舉幾得,而呢個即興活動又安排到喎!Yeah~~


黎到表姐先餵諾諾食野,睇諾諾個樣幾奸,又大個仔左咁! 



 
 
 
 


今日既buffet好彩都唔錯,冇叫錯表姐黎,不過淨係記得影前菜同最尾的甜品!哈哈~~



 
 
 
 


諾諾食完飯冇野比佢玩,我就比左我出街食飯個袋仔佢玩,佢一拎後就即刻用手仔穿過去,話shopping喎!



見唔見諾諾隻中指指甲瘀左呀?前排係屋企玩門,比門夾親呀!



 
 
 
 


諾諾宜家成日叫我影相,我食緊野時,佢自己咬住隻spoon,然後叫我影相,仲識hold住,等我影到滿意為止,哈哈!



 
 
 
 


食完野放佢落地行,佢同d侍應哥哥都玩埋一齊,仲肯拖住John哥哥隻手添!我踎低同佢影相,諾諾又即刻踎低學我呢,真係唔知好嬲定好笑呀!



諾諾係咁走黎走去,要好肉緊咁捉實佢先!



 
 
 
 


抱住佢就影到啦~~



 
 
 
 


諾諾又有攪笑短片啦,先係教佢兩隻手指公豎起互kiss:



跟住勁囉,先係數數字國語版,由"E"(一)講到"er 屎"(二十),去到二十二後係咁er er er er,開始不協調,"er 屎山"之後又變返"胡了黐百趙屎",超爆笑!跟住英文版,thirteen之後去到nineteen!哈哈~~再黎超surprised既泰文版一至十,由"能"(一)到"攝"(十)!



最後係廣東版,由1講到20,去到22後又係咁22222,真係好好笑呀!



 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言