2009年9月13日 星期日

2009-09-13 (Sun) The Noah's Ark (上)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


教會今日係挪亞方舟舉行廿五週年慶典,兩個月前已知有此活動,媽咪的小組更會有表演呢!為表支持,我地一早報好名參加,連表姐表姐夫同諾諾都會黎呢!



因為八點三集合,我地未夠七點就起身啦!今日仲係太陽哥哥結婚前第一日停止楂車開工的日子,我好開心呢!哈哈~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


去到青衣城,我地先去大家樂食早餐,今日琪琪朋友Monica都參加呢!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


正門影相先~~



地圖:



一入場,挪亞方舟就出現係眼前,一比一仿造,好大架呀~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


諾諾同太陽哥哥,手放係後面一路咁行,攪笑~~



我地後面背景其實係青馬大橋,但好反光,影唔出...



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


入去聚會會堂啦~~



先係一個鐘崇拜,再加一個鐘表演,諾諾好乖乖,一個兩歲都未夠既小朋友,都能夠坐足全程冇扭計,真係好叻叻!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


未開始,影下相先~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


我地等開始時,太陽哥哥比佢幅太陽眼鏡諾諾戴,諾諾戴得好有型好可愛呀!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


呢張相係諾諾楂機影架,影媽媽同恩恩既鞋喎~~



呢位小朋友大個諾諾好多,坐係我地前面,但一d都唔及諾諾咁乖,係崇拜典間,竟然係櫈底度"捐"黎"捐",仲"捐"到去我地個行,而佢媽媽竟然唔阻止佢...



媽媽有份參與的跳舞表演,我地一路睇一路笑,因為好似跳緊aerobics!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


諾諾祈禱+ing:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


跟住我地有一個鐘休息,之後有自助餐食,等緊期間,我地就周圍行下~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


呢個view幾靚,就幫諾諾影多幾張相啦;尤其係琪琪部大機,又真係影得幾靚喎!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


店鋪入面好多款方舟賣,竟然連Precious Moments都有!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


店鋪外有免費的畫畫服務,我地梗係唔放過啦,睇諾諾幾乖咁坐定定比姐姐畫...



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


您估畫緊咩?咪raffe(giraffe)囉!其實呢個姐姐都唔識畫長頸鹿,佢問諾諾畫fish好唔好,點知諾諾都係講要raffe,唯有頂硬上啦,所以出黎效果後...我地都暗暗地笑,因為冇諗過咁細隻呀!哈哈~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


我地都有畫:



 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


大約一點半,我地又入返禮堂,準備食自助餐,短短一個鐘,呢度好快由崇拜禮堂變左食自助餐既地方,勁!



食完野又同諾諾影相~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


幅太陽眼鏡真係好襯諾諾呀,好鬼可愛!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


我地仲叫諾諾扮好多甫士,有好味:



諗住教諾諾做 tick手勢,不過唔太似...哈哈!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


都係好味易做好多,雙手都識做,仲識得兩隻kiss添呢!攪笑~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


花絮:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


同恩恩玩得幾開心~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


食完飯我地又繼續行,望向沙灘發現以下奇景...果然夠勇!



跟住我地行去馬灣公園影相,經過一朝的相處,諾諾肯比太陽哥哥拖住啦!



太陽哥哥扮訓著,我地叫諾諾拍拍哥哥叫醒佢,諾諾個樣驚驚地,好攪笑~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言