2009年9月22日 星期二

2009-09-22 (Tue) 一生難忘的大日子 (下)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


達婚宴場地:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


表弟表妹已經開始練習啦~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


我強烈要求的氣球/氫氣球佈置,好滿意好鍾意呀!好多謝太陽哥哥竭力為我安排!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


接待處位置,個大簽名板係太陽哥哥諗架,之前佢已下左命令,叫我唔准外洩,佢希望比來賓一個驚喜,有如明星一樣,好似黎左首映咁!呢個效果真係好好呀,好多朋友事後話返比我知好鍾意呢個安排,好有vip感覺喎,大家開心,我地梗係都好開心啦!


呢個接待處位置,我都好喜歡好鍾意,全靠太陽哥哥為我地個婚禮做左咁多野,好多謝我呢位老公呀!當然,都要個場地夠大同樓底夠高先得,真係太好啦!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


reception table放滿我地的婚紗相架/相簿,仲有Tracy送我的相簿禮物,加埋我地影婚紗相既道具,相當豐富!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


簽名板開始簽滿晒名啦,咁受歡迎,唔知有冇朋友黎緊會用呢條橋呢?嘻嘻~~



可愛的諾諾係我地的佈置前影相留念:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


勁鐘意呢幾張,十足一個mini鑽石小王老五咁!原來佢只係高過我支花少少架咋!哈哈~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


檯號+菜譜(photos provided by Yammy):



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


迎賓:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


等註冊時收到兩位堂弟送來的禮物:



註冊:




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


講感受...太陽哥哥的致謝辭好似聖旨一樣長呢個gag,引來大家陣陣笑聲呢!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


到我講感受啦...今日全日都過得好快,靜一靜諗下野既時間都冇,我個致謝辭想寫低都冇時間,最後只能寫低多謝咩人以免遺漏,不過講咩就即場講,攪到好長氣,都唔係好記得自己講過咩,哈哈!我知我個part太長氣唔夠精簡,但我好想連朋友們都多謝埋,唔理邊一group都好,因為呢d機會一生只有一次,每一位係我生命中出現過既人,我都好想開名多謝!所以係咁講係咁講,我諗唔係我講緊個班來賓實好悶,尤其係男家個d,但相信被講緊個d朋友仔,實好留心咁聽我講,所以我都揀堅持講,但就要同唔關事既朋友講聲唔好意思,要您地等我咁耐...



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


敬酒後,飲宴隨即展開!



呢部份其實我有d遺憾,有d唔開心...首先,我八點正係入面換好晒衫準備註冊,但點知等左好耐,因為有一堆來賓突然來到又搵唔位,而太陽哥哥被拉左去安排;我地原定計劃係就算d人未黎齊,我地都照註冊,點知太陽哥哥被拉走而開唔到show,變相令準時的來賓足足呆等左半小時...真係好對唔住佢地!第二係,結婚前我請多左幾日假,亦通頂整左個MV,諗住係呢段等註冊時間繼續播,等d來賓冇咩悶,又有野睇,因為個MV我好盡力咁搵左好多相,係有來賓們個樣架!點知冇播到...唉!


第三係,出場時有兩樣野我好後悔,亦好怪自己係rehersal時唔夠細心察覺唔到!先係吹泡泡安排,我冇諗過個場係熄晒燈,而盞spotlight係咁強既,根本d泡泡係完全睇唔到,我連行條路都睇唔清楚...rehersal時因為冇試埋燈光,所以事前完全唔知,好失望呀!早知係咁的話,我會安排兄弟姊妹入場時係有晒燈,我地出場時半開燈!第二樣係我最對唔住表弟表妹既,大家都有聽過我搵左佢地彈march-in首a whole new world,佢地亦練得好辛苦...點知我地完全唔記得同MC夾,歡迎我地出場時係唔應該咁嘈,應該先介紹佢地兩位係我美國黎既表弟表妹,特別為新娘練左呢首march-in既歌,叫來賓們細心欣賞...因為冇交帶到,MC叫左來賓們用手拍掌歡迎我地出場,仲大力d多d掌聲咁拍...令到表弟表妹彈首歌好細聲,最後場個度仲聽唔到...我估當時只聽到拍掌同歡呼聲,係一個冇音樂安排既march-in咁,呢個安排真係我最大遺憾同好唔開心既地方,好似晒左表弟表妹既一番心意同心機,因為佢地真係練左好耐...真係好心痛同對唔住佢地!


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


敬完酒後有個驚喜環節,就係諾諾BB上台獻花,好冧好甜呀!估唔到佢人仔細細,兩歲未夠,都咁大膽自己由台邊行埋黎送紮花比我,仲give me a kiss and a big hug,太陽哥哥都有份架!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


宴會間的相片暫時未有,遲d先跟大家分享!呢張係Yammy係新娘房等我影既相:



送完客後,我同太陽哥哥好快咁影下d氣球佈置,因為我全晚都冇時間欣賞過...當然要拎埋諾諾送比我既太陽花花啦!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


收拾後的場地...我d氣球全部被迫要篤爆晒,好心痛呀!個佈置咁大,又多氣球,都帶走唔到,冇計啦...太陽哥哥話燒銀紙就係呢d位喎,好唔捨得呀!



跟住我地好似check-out咁離開~~



咁就過左呢個大日子啦,今日就咁好似眨下眼就過左,雖然有幾個地方真係做得唔好,有d失望同唔夠完美,我仲同太陽哥哥講笑咁再結多次實做得更好!哈哈~~不過整體上當然係好興奮+好難忘,亦係好感動既一天!好多謝一班咁錫我既親戚同朋友!I LOVE YOU ALL!亦好多謝我有位好老公,攪左一個咁浪漫既婚禮比我!今日開始,我就係林太啦,但希望各位朋友唔好叫我林太啦,我鐘意您地叫我Sunny嫂多d呀,太陽哥哥d朋友都係咁叫我架!嘻嘻~~


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言