2009年9月23日 星期三

2009-09-23 (Wed) 大日子後記.新星打邊爐

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


今日係結婚後第二日,攰到呢...尋日返到屋企梳洗執野,攪到成三四點先訓,未結婚前會諗,返去第一樣野實係好開心咁拆利是,但原來係唔會有力做架,攰到明知一大袋錢放係面前,都冇心冇力...因為我地主要係先執屋,淨係處理個簽名板同紙牌公仔都好頭痕,仲有好多濕星野!


今朝十點就被迫要起身啦,好唔願起身,好攰好攰,但都要起,因為今日都好多野做...先去拎回門豬,好在舅父佢地仲未出門口,可以睇下呢個傳統習俗,表弟表妹都覺得好得意,係咁影相,表弟就一路望住一路個樣好想食咁!哈哈~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


由媽媽切豬,舅父仲一齊幫手,呢個情景,對我意義好深,相信媽媽更甚呢!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


很少見到舅父咁鬼馬的一面呀!



回男家部份,有頭有尾、手腳各一隻:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


跟住我地就返男家食午飯,再去還禮服、還易拉架,跟住去同victor食tea、過對面海還氣球stands,攪掂完已經黃昏啦!今晚約左farewell舅父,我地先返屋企抖抖;係三號幹線回青衣途中,太陽話天上面有隻大笨象,又真係幾似喎!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


返屋企就拆下禮物,呢兩份係尋晚兩個堂弟送比我架禮物,估唔到佢地咁細個就咁乖,未識搵錢都咁有心,知我結婚都會去親自揀份禮物送比我,仲帶埋黎會場,我真係好意外+感動呀!



係一對杯&一對鎖匙扣:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


另外亦收到相簿同埋金飾擺設:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


好多賀咭,有寫字既我都會特別留低!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


另外想特別提下兩份好有心思既禮物,第一份係Tracy係澳洲帶返黎送比我既,個盒已經特別靚過人,入面d紙條碎亦係佢親手搣架!呢份禮物其實係上星期佢已比左我架啦,不過我一路都未提過,因為我想帶去會場,同大家分享下!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


紙條碎下面有內衣褲,唔通外國興送呢d?哈哈!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


最意外係見到呢本相簿...



揭開第一頁,未睇完眼淚已經流出黎...



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


再揭入去簡直嘩嘩嘩聲,因為我完全唔知Tracy點可以整到呢本相簿?!點解佢咁清楚我同太陽哥哥既故事,由相識到宜家呢刻,好多片段都出現係本相簿度,由頭重演一次咁,佢好似有我電腦個harddisk一樣,我超驚訝呀!事後問返佢,呢份禮物係佢用左好多時間,係我個blog度睇返同摷返好多好多相...我真係好感動,覺得佢好有心,好勁呀!比著我,我都未必做到...睇晒咁多entries喎,好花時間架...所以我都有放呢本相簿係接待處,唔知大家有冇睇到呢?



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


第二份係一份神秘禮物,由elsa整架,係一本結婚版紀念冊,佢好辛苦咁搵左好多會黎飲宴既來賓既相片,然後貼落一本以彩虹色紙製成既簿入面,婚宴個晚傳比來賓們簽名同寫上祝福字句!


Elsa話彩虹係好有意思既,象徵住彩虹下既約定;當講出「我願意」一刻,就表示雙方作出左一個承諾、一個約定,而彩虹亦係落雨後有太陽時會出現既天文現象;當一對夫妻甜蜜、溫馨時就會好似太陽咁,而當一對夫妻意見不合、鬧交時就好似落雨一樣;而彩虹就係大家鬧交過後,和好時出現嘅境象:雨後彩虹!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Elsa呢個安排好有心,又係令我好感動,因為我知搵咁多相係好難好難架!係花好多精神同時間,佢有係我Blog入面搵相,又麻煩一眾兄弟姐妹加化妝師 Vivian 幫手,真係辛苦啦!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


今晚晚飯係餞行舅父一家,佢地黎左三個星期都未試過打邊爐,我地就去新星食喇!



終於影到一張齊人既大合照:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


新星門口有個超勁爆大既月餅:



兩個鬼馬人又黎整古做怪啦!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言