2009年9月5日 星期六

2009-09-05 (Sat) 試妝.set頭


今日係試妝.set頭日,兩個禮拜後就結婚啦,宜家先黎做第一次試妝,我諗係我呢個新娘先咁夠膽!


結婚當日會係好朋友Phoebe幫我化妝,跟住髮型由呀Bee幫手,佢係Phoebe的朋友;原本所有野係Phoebe一手包辦,但佢話想專心幫我扮靚,加上宜家出面個trend係1化妝+1髮型,專業好多喎!乜真係咁咩?係咁我就真係好型,仲好有福喇!


專業的化妝用具:




今日Vivian都有黎,雖然佢到時幫手化姊妹們,佢今日都有黎,話要跟Phoebe佢地偷師同學野喎,佢仲好醒咁幫我拍片!



Vivian同Phoebe真係好多化妝話題同交流,我就係度趷趷腳等人服侍!呵呵~~




攪攪下係三個人服侍我~~




Vivian跟呀Bee學野+ing:



見唔見呀Bee同Vivian都各拎住條辮?呢part好堅架...(下有更精彩部份)




呢條唔係普通既賓辮黎架,望上去似有三四層咁架!




賓完之後拉開,就會有呢個效果,冇諗過賓辮可變到呢個樣,好似龍蝦咁!哈哈~~




點賓?睇下呀Bee教賓辮啦:



教埋您點拉開:

 



我個妝都差唔多啦~~



Vivian真係好認真學野,係咁拍片~~跟住佢就要走啦,其實頭先係太陽哥哥車Vivian黎架,原本車完佢黎,太陽哥哥就繼續開工,但因為Vivian四點幾都要過返海,太陽哥哥又被我地吸引左留低,所以最後佢地係由兩點到三點九都係度既!





我地就繼續...呀Bee好比心機幫我試左幾款造型,有d唔記得影;而呢個係佢自己諗既,其實睇個頭唔睇我個樣,呢個頭set得真係好靚,好多details;呀Bee有樣野講得好岩,佢話結婚當日個造型唔同影結婚相,影結婚相前面靚就得,後面穿晒崩都唔怕;但結婚當日,比人睇係360度,所以要全方位兼顧!我都幾buy佢咁講,但我一向面闊,好怕all back...




試下改良下個造型,放返一半頭髮落黎,只紮起一半;但少左一半頭髮,又唔夠多頭髮造個波波效果喎!




又試下夾硬紮,點知係一個小波,唉...加左我既意見反而失色左咁,唔係專業就真係差d!哈哈~~



今日大致上係咁多啦,試左成六個鐘,真係辛苦晒!最後我地交換意見,呀Bee又教我染髮時染咩色,同埋修邊部份的頭髮;再傾下當日點做,d時間點安排,希望到時big day可以好smooth咁gogogo啦!



沒有留言:

張貼留言