2009年9月22日 星期二

2009-09-22 (Tue) 一生難忘的大日子 (上)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


今日係我同太陽哥哥的大囍日子,同佢拍左三年拖啦,今日我地決定拉埋天窗,揀左對方成為終身伴侶,感覺非常特別、得意、新鮮、好奇...等等,因為我同佢都未試過結婚,對每個步驟同時刻都好期待、亦緊張;我就成日叮囑自己,今日要好好享受每一刻每一分,唔好因為小事炆憎!


尋晚成兩點先訓,但四點幾就札醒左,係度諗...個rundown好似未加返六合彩環節喎,所以就起身check下,跟住發覺冇問題,已update左!但已經唔想訓,係咁諗有咩漏左,因為型住實有野漏左(最終真係呢!!)...而最重要係,我仲未諗致謝辭!其實我都無從入手,只係諗住所有朋友都想講聲多謝,咁點講好呢?咩次序呢?每班咁講會唔會好長氣呢?定係我到時會嚇到講唔到野,想長都講唔出野呢?


六點就正式起身,同Tracy+琪琪影張留念:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


六點九我就開始化妝啦~~



接新娘環節的準備:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


化妝攪掂~~等接新娘環節,呢個時候影左好多好多相,係from好多好多部相機!


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


諾諾今日好型仔呀,佢開頭黎到見咁多人,驚驚地,仲話冇恩恩呢!後尾我同佢講野,可能佢認得我把聲,就唔驚啦,仲認得返我!表姐講左佢講:結婚+恭喜!聽到真係sweet爆!


比兄弟們食既屎...其實只係香蕉加花生醬,個樣係好難睇,但一d都唔難食架!(後記: 我唔明點解個早拍晚播竟然冇cut呢part出黎, 對條片好失望呢!!)



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


佢地黎啦~~



太陽哥哥整左個jumbo size開門利是,內有幾張jumbo size一千蚊紙!呢個我之前都唔知呢,佢收得好密呀!



後記: 好唔開心呀,個早拍晚播又係冇cut出黎, 再次極度失望!! (以下呢張相係我結婚後影返同大家分享既!!)



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


間攝錄公司幫我係屋企入面set左部小電視 tv live咁睇晒成個過程,原來呢項 service 又真係幾好喎,等我冇咁悶又知出面發生緊咩事,唔係聽到出面好嘈又唔知做緊咩,實會心癢癢啫!我睇到好投入呀,覺得好好笑呢,諾諾都有一齊睇呀!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


好喇,講返兄弟團先~~懞眼楂唇膏:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


要錫晒十二個開門金牌令先比過關,呢part好好笑,早拍晚播又冇剪...嬲死



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


跟住跳舞~~先係大金冷氣廣告:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


跟住係全智賢發姣廣告:



最後係美女廚房既美女廚神part舞:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


宣讀愛的宣言環節:



太陽哥哥簽了名的愛的宣言,特別鳴謝Tracy, 呢張愛的宣言係佢整架,仲係越洋帶到黎香港呢!


 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


讀完愛的宣言仲要抽紅線,抽到咩要錫一啖,玩死太陽哥哥...哈哈!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


最後當然實會抽到新娘子啦,好多謝今日叔叔送我出門,出門呢下,我同佢都眼濕濕,好感動...!



好多鐘頭對住我地,明星一樣!哈哈~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


開始斟茶,我叫諾諾幫我楂住個花球,佢就乖乖咁幫我楂住!



斟茶~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


接左新娘後就出發到男家~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


去到樓下,有兩個幼稚園小朋友過黎,問我地可唔可以同佢影相,當時冇問題啦!



跟住成班都走埋黎,好意外,好好笑!跟住攝影師好醒咁拉埋諾諾埋黎,仲企正中間,成個小明星咁!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


一齊Yeah!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


我地架花車:



開車冇耐追到表姐架車,叔叔就幫我地影左張相!


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


男家斟晒茶後,就換婚紗去影外景,姊妹們提我套褂除左就冇得再著架啦,一世著一次,咁我就拿拿林影相留念,因為套褂其實好得意,有條帶好似工人褲咁!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


粗魯的新娘子...話晒呢套係睡衣黎架麻!嘻嘻~~



轉妝+ing~~呀Bee好勁架,成個頭箍都可以收埋!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


個頭set得好靚呀!



出發去大埔海濱公園影相~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


其實今日都好感謝上天架,前排好熱,上網check天氣時,我好驚見到個太陽酷熱警告,反而想見到陰天;點知一路都係雨天公仔,不過我都冇驚到,因為好忙都冇咩時間諗,加上我充滿信心,知道個天唔會咁殘忍咁對我!最後到今日,冇落雨冇酷熱太陽,所以我好滿意了!不過見兄弟姊妹們都流了汗,我地係海濱公園都唔係留左好耐~~



今日真係好似成個公主咁比人服侍!嘻嘻~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


影下草地同樹景咁~~



好多相機對住我地,做左一日明星咁多啦~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


影呀影~~



好多鐵馬幫我地開路呀!哈哈~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言