2009年9月13日 星期日

2009-09-13 (Sun) The Noah's Ark (下)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


呢度係我同太陽哥哥影結婚相既地方,好懷念呀!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


當時我地係四月一日,轉眼原來已接近半年啦,真係過得好快呀!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


我地擺返個影婚紗相既甫士先!哈哈~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


全日唯一一張大合照:



意中園:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


媽咪同諾諾扮我同太陽哥哥影婚紗相時既甫士~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


跟住係我地既crazy time,影左好多好多張跳相~~~勁!!!



因為跳起影到我塊面好方,我就話要dup低頭咁跳,就影左下面呢張爆笑相出黎喇!哈哈哈哈!!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


琪琪+Monica都好有潛質~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Winnie+Kelvin原來第一次影呢d相,由於佢地高度有段距離,效果未係好理想,要練多d就會跳得齊架啦!Winnie個樣好肉緊呢~~



諾諾見我地影,又自己走埋去話影喎,呢張全家幅好攪笑呢!



諾諾又話要跳,Kelvin就抱住佢跳一張啦!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


媽咪原來都幾跳得下~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


跟住太陽哥哥solo側手翻,勁勁勁(楂機個個)!



跳到成身濕晒,流汗指數爆燈!影埋呢張相我地就走啦,媽咪個甫士成條美人魚咁!哈哈~~今日大家都玩到好攰,成身散晒呀!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言