2009年9月24日 星期四

2009-09-24 (Thu) Tracy約會.西貢食海鮮


攪完結婚後,今日終於可以約下Tracy食飯行街,話晒佢都係特登返黎參加我個婚禮;我地去左板前食lunch,一路食一路傾返婚禮d野,好似做review咁!哈哈~~




之後出左旺角行街,原來Tracy一星期打三日羽毛球,真係好健康呀!我陪佢買左兩對羽毛球波鞋;跟住聽tony介紹,去左糖百府食棉花冰:




好大個呀,所以我地唔敢叫兩個,都係一個share啦~~



入面:



可能tony講到超級好味,又話必試,抱得太好期望,我同tracy食落只覺得一般咋!



行街到大約六點,太陽哥哥就黎接我,我地一齊上左銀行中心睇下honeymoon既資料,都係睇左南非同紐西蘭,但比個agent講到都係齋睇景多,我同太陽哥哥都好怕悶,宜家都有d卻步,究竟係咪真係要堅持去一個大家都未踏足過既土地呢?


睇完六點半,Tracy就去中環同朋友食飯,我同太陽哥哥就出發去西貢,會合太陽爸媽們食海鮮;今晚同呀姨呀姆餞行,佢地聽日就返柬埔寨啦!



我地去左全記,呢度有個大魚缺,入面有好多勁大條既魚呀!






我地一共有九個人~~




影多幾張相留念先~~




兩姊妹已經開始唔捨得~~




海鮮黎啦~~




我最鍾意食jumbo size瀨尿蝦,好大隻又好好味,啖啖肉!



呢餐埋單要三千幾蚊,乜呢度食海鮮咁貴架咩?



沒有留言:

張貼留言