2009年9月18日 星期五

2009-09-18 (Fri) 金都.北海道活壽司


今日日頭係屋企繼續整MV,整到八八九九啦,好開心!因為呢個MV我真係花左好多時間呀,最勁試過整到成三四點先訓;其實最炆係因為部機好慢,我好多時間係花係等同load,真係勁炆,又成日hang機!最後發現我close左kaspersky anit-virus就好好多,真係要多謝上天眷顧我,因為係我最困難無助既時間,我真係有祈禱架!


夜晚等太陽哥哥放工後即去金都,因為要加返d橡筋絲帶係女仔襟花度,跟住要去check下dpull-up banners,同埋買車身佈置!我對chip n dale用到黎做車頭公仔呀,一路就咁望覺得好大隻,怕太誇用唔到,點知原來size合理,唔算大,上年聖誕已經買架啦,用到真係開心!




攪掂完就同埋琪琪一齊去食北海道活壽司,我特登叫埋佢出黎慰勞佢架,因為琪琪係個MV入面,幫我處理左好多好多相!我影幾多相大家都知架啦,好在得琪琪幫我整理左好多野,同埋重新設計過dlayout,咁我個MV先生動不少!我好記得打風之前個晚(星期一),佢陪我一路整,直至凌晨接近三點,我真係好感動同感激佢!多謝妳呀~~




我地勁肚餓,叫左好多好多...不過琪琪個傻妹好傻,成日唔敢叫金碟銀碟,怕貴唔好意思;但我知佢心意,都會幫佢拎,佢好鐘意食壽司架!


刺身+小食等:




壽司+軍艦:




今日一共叫左三份燒牛舌!




埋單:




沒有留言:

張貼留言