2011年7月18日 星期一

2011-07-18 (Mon) 克勤與香港小交響樂團演唱會2011

克勤與香港小交響樂團演唱會2011~~


成件事太陽哥哥亳不知情,多得 Hazel 幫手,我地密謀左個幾月的事,今日揭盅!


到臨入去鋪頭時,太陽哥哥先知有呀仔兩公婆!



醫完肚就去睇show啦,太陽哥哥笑容好開心丫!



多得 Hazel 幫手,拎到 Row AE 行位置,係全場真正第五行,超近呀,就快掂到克勤咁!



好 grand 的水晶燈+好隆重的樂隊:



冇zoom 狀態下係台中心的克勤:



行到台前位置已經接近我地個行!



成晚克勤係我地面行行黎行去,我盡力影晒佢所以服飾的前後:



遺憾地咁前都冇得握手,反而上面梗位的邊位觀眾有份...我唔制呀!



好犀利的口琴五重奏:



二胡變結他key跟西洋結他互鬥,呢幕全場反應熱烈!



全首舊歡如夢倒轉唱,新鮮的嘗試!



Opera環節,克勤好似莫華倫上身咁,哈哈!



戴住的溥儀眼鏡鑲晒鑽石,價值過百萬,克勤話要chok樣先得,好笑!



繼續服飾前後:



克勤話要葉詠詩比佢試做指揮,葉比左個remote佢,克勤用個remote玩謝成隊小交,play、pause、stop、volumn up、volumn down、fast forward、slow foward,最爆笑玩埋mute,成隊team一路扮玩緊樂器但冇聲出!



克勤認真有心思,將自己、兩個仔立仁和力司、葉詠詩、趙增熹既大頭相製作成遊戲動畫,包括孖寶兄弟、食鬼、Angry Birds等,好惹笑!



小交中場休息,不過趙增熹幫克勤繼續鋼琴伴奏慰觀眾~~



亦係臨時的嘉賓時間,今晚周慧敏同倫伯都有黎捧場,我個人想睇周慧敏多d,不過克勤請左倫伯,話回顧左倫右李喎;點知又幾攪笑喎,倫伯好多口水同gag,觀眾們係咁大叫大笑!



倫伯被邀上口,佢仲想跳上台,不過被克勤阻止,總之佢真係笑料百出!哈哈~~



倫伯扮葉詠詩做指揮,對蘭花手真係呢~~



唔知點解相機拍movie時的對焦好怪,zoom in 左再zoom out會變得唔清,zoom out 先但到zoon in時又調返轉唔清,所以拍左兩段;一段係close up 台上,一段係拍台下好投入的全場觀眾,包括呀仔兩公婆同太陽哥哥!



「頭條新聞」環節~~唱出唔同歌曲來寸盡陳振聰、唐英年及摑警案的Amina,配合埋好update的剪片,歌詞同段片好貼題,惹來陣陣迴響,令台下觀眾拍爛手掌!其中唱郭富城的《我為何讓你走》時,片段中出現包致Amina掌摑警員及入獄照片,現場仲播出"I don't care, i want to leave!",觀眾反應最為熱烈!



全場飛花,靚~~



繼續服飾前後:



唱出佢個人的"穿梳機",回顧佢的人生,亦破例地公開與同太太及兩個仔的生活照;克勤的一段心聲話好感人呀,佢本人唔係我偶像,我對佢不討厭亦無特別喜歡,但好欣賞佢的人生觀;佢話想做一個稱職既好爸爸,所以近年時間放少左係事業,但並唔代表佢放棄事業,事業對佢同樣重要,只係佢唔想miss左兩個仔的成長,見到屋企人開心快樂,佢就好滿足~~我就同太陽哥哥講,佢咁鍾意克勤,記得學下佢咁!嘻嘻~~



以橙色衫出場encore部份:



謝幕~~



坐到咁前,臨走時留念拍照~~諗住有樂團的演唱會只係齋聽歌,應該會好悶嫌可能聽到訓著左!但克勤加左好多娛樂環節,結果高於期望,加上坐咁前,氣氛好好,真的不錯!



沒有留言:

張貼留言