2011年7月1日 星期五

2011-07-01 (Fri) 七一假期:Lunch buffet @ JW California

額外的公眾假期就等於太陽哥哥的真正休息日,一早就訂定萬豪食lunch buffet,因為我地張JW咭仲未用晒dquota~~



都係個d野食,所以唔影close-up喇~~



每次都必食海鮮同刺身先~~



今日仲係窗口位,又有orange juice mix cocktail,幾浪漫丫,哈哈~~



每款鐵板都點了一份,所以黎到時好大盤;鵝肝最正,可惜我太飽只係食到一舊,下次一定要食多兩舊!



我食左算唔算多呢...?



抵食呀~~



走時過隔離 JW Cafe 見下表姐一家,佢地咁岩都係今日黎食 tea buffet;諾諾同Jayden都戴左頂帽,諾諾仲話佢係magician喎,係度變d顏色筆,不過變極都係度喎...哈哈!



跟住我地去行街,經過太古廣場同金鐘廊天橋時,見到好多人預備睇遊行!



已封路:



呢幅算唔算係我同太陽哥哥的合照?哈哈!



搭電車過中環,見到架好私家車 feel 的電車!



在電車上:



為表太陽哥哥咁有心陪我上左幾堂講座,呢排又對我非常好,佢今日shopping我既,我開心就任得人買野架啦,佢話已經買左成季既衫啦!哈哈~~



沒有留言:

張貼留言