2011年7月17日 星期日

2011-07-17 (Sun) Musee Tokyo.Lunch@秋田鐵板燒.Play with Jayden & Clement

細妹睇完我同太陽哥哥慶生時食既秋田鐵板燒後,一直話想試,但晚飯實在太貴了,反之lunch只係百幾蚊一個餐,食得過;加上同細妹要去 Musee Tokyo做第二次脫毛,去開對面海就順道試埋鐵板燒!


先去Musee Tokyo,今次早book所以有孖房玩!


攪掂後就去食鐵板燒,因為可以睇住廚師煮,我估好岩諾諾,我就叫埋表姐同諾諾黎喇!



lunch 都有得 book 廚師,我梗係再 book Rollo 啦,前一日仲同佢apps,講定佢知想畫咩公仔!但佢話要玩炒公仔飯就要叫商務餐,不過好貴呢!


商務餐有兩款:



其實係同晚飯個餐接近,只係lunch 價錢平d;不過我地就係嫌dinner 貴先黎食lunch,最後就叫返普通 lunch set ,冇得玩炒公仔飯都算啦!


普通 lunch set 有五款,我地叫左三客:



沙律+前菜:



我最愛之一 - 原隻海膽鵝肝蒸蛋:



我覺得海膽鵝肝蒸蛋比主菜更好食,睇諾諾食得幾滋味就知啦!



除海膽鵝肝蒸蛋,鵝肝多士係我第二最愛!



一邊煎鵝肝,一邊開大虎蝦:



鵝肝多士超美味!



本身 lunch set 唔會玩火架,不過Rollo 師傅想比諾諾見識下,佢話比公司話就話啦,真好人!諾諾負責數一二三,佢真係嚇到呆左,可能佢冇諗住數三聲後係會有咁大火,哈哈!



lunch set 講明唔會有公仔炒飯,但另一邊客人走左,Rollo 師傅話好快整個簡單d氹下我地!



可能驚比人話啦,完成後一影完相個公仔就炒開左啦,Rollo 師傅仲叫諾諾入去幫手,諾諾好開心呢!



好開心的一餐!我問諾諾,下次同恩恩食lunch,去呢度定恩恩公司呀?佢之前黎過我公司間guesdt house好鍾意,話下次再去架;點知佢今次答:呢度!我諗佢覺得呢度有野玩好開心吧!



飯後繼續 hea 同玩,琪琪帶左大眼鏡同thomas 公仔紙!



諾諾宜家影相好鍾意整古做怪~~



跟住我地冇咩做,就跟表姐車去沙田,送諾諾上一個鍾的音樂班,跟住去搵小日朗玩!



小日朗大個左好多,宜家warm up 一陣就唔驚我地啦,仲同我地玩得好開心!



跟小日朗的Story time~~小日朗真係好投入咁聽我講架!



諾諾今年的學校報告,睇住諾諾呢年的成長,加埋老師既感受,我覺得好感動呀!


一齊去睇哥哥沖涼,細妹今日超開心啦,可以抱小日朗咁耐都唔喊!



諾諾識自己沖涼啦,佢個樣仲好enjoy,可以拍廣告呀!



跟諾諾的Story time~~



好深下喎,小提琴都幾種英文...滴汗~~



兩個小豆丁係咁爬上媽媽個身度!



諾諾學校派的剪紙:



難得的三人合照,哈哈!



沒有留言:

張貼留言