2011年7月10日 星期日

2011-07-10 (Sun) 鼎泰豐晚飯.哈根達斯甜品.3D Transformers

今晚節目好豐富呀,先同呀仔兩公婆去食鼎泰豐晚飯,今次仲有幸坐窗口位呢!


鼎泰豐食過好多次,所以冇特別影,除左呢左新野,係甜品 - 赤豆鬆糕,又幾好味喎;好在呀仔佢地係度,唔係太陽哥哥平時實唔會叫~~



呀仔永遠唔洗我叫已經就好自動咁擺定甫士比我影相!嘻嘻~~



訂左飛睇 3D Transformers,因為未夠鐘,就去左哈根達斯嘆甜品同傾計;我地叫左兩個甜品,情迷燕尾服+金檳櫚,點知...



完全貨不對辦,我杯"情迷燕尾服"精髓係個燕尾服度架麻,點知黎到,三粒鈕冇左,連個煲呔都冇呀!金檳櫚就好似少左幾粒耐糕咁囉...攪到 Hazel 同 waitor 哥哥反映意見,都岩既,您冇應該個客叫時講聲麻,我為左個 cute cute bowtie 叫呢杯野,黎到見唔到會好唔開心架麻,食甜品應該係好開心既一件事架麻!


呀仔兩公婆十二月已confirm左去韓國滑雪啦,都有問我地 join 唔 join,但佢地個行程係八日,太長啦,太陽哥哥無咁多假;唯有到時中間可能 join KTS 然後過去 meet佢地一齊滑,希望今次有機會一齊滑返幾轉啦!


跟住去 iSquare iMax 睇戲,好強好好睇,睇得出套戲好揼本,好多打鬥場面,睇3D視覺正好多!



睇完已經十二點幾啦,呀仔車我地出旺角,一路行到去海運露天車場,全場得返呀仔部車!我好鐘意黎呢個得露天車場架,呢度除左夜景靚令我鍾意之外,亦因為同太陽哥哥係度有段好深刻既回憶!



沒有留言:

張貼留言