2011年7月8日 星期五

2011-07-08 (Fri) 婚後再度試褂.Tracy為我預備的禮服

確實左澳洲之旅後,Tracy confirmed 要我幫佢係香港租套褂過去,今日同太陽哥哥就去金都睇啦!


結左婚差唔多兩年,今日幫Tracy揀嫁衣時,我同太陽哥哥一齊格價,一齊研究邊個款好d,佢又幫我影相...結婚前的感覺再次出現,都幾開心架!反而我地今次仲輕鬆,只係揀褂,唔洗又揀婚妙又揀晚裝,真係揀到眼同心都花埋!太陽哥哥今次仲比左好多意見,發揮埋佢既設計觸覺添,哈哈!


以下呢四件都唔同架,我今次試先知有咩分別,反而自己結婚時覺得整體靚就算,件褂上面繡左咩我都唔知!



黎個close-up就知有咩分別,四件個衫腳係唔同公仔架:蝴蝶、金花、鴛鴦,最後一件花好多,因為好多手工同珠線架,所以價錢都相差一千。



貴咁多原來係後面跟普通的都好唔同:



另外,Tracy亦為我預備了到時的禮服,令我煩少樣野,好姊妹真體貼!



沒有留言:

張貼留言