2011年7月2日 星期六

2011-07-02 (Sat) 換冷氣

早前係教協買左廳的新冷氣,由一匹升到匹半,希望朋友仔上黎打邊爐唔會再唔夠凍啦!其實我想換兩匹架,但個窗太細,除非改窗,但太麻煩了!


約好左今朝送貨,五點等埋太陽哥哥放工返黎安裝;兩個哥哥仔好快手呀,我地睇都覺得佢地好叻!



咁就放左新冷氣入個窿窿度啦~~



舊冷氣其實仲好新,又冇壞,仲係日立黎架,只係唔夠廳用;有諗過換入睡房架,反正前排房冷氣漏水攪到一鑊泡,不過我地又係嫌麻煩,情願繼續用漏斗方法頂住就算...於是都係要同拆落黎的冷氣講拜拜;不過都賣到二百蚊呢,算唔錯,當幫補安裝費囉!



嘩~小心呀哥哥仔~~



簽完單就大功告成!



裝左匹半個窗只剩少少位,點裝到兩匹機呢?唉...不過我覺得都唔係涼左好多咋,甚至同舊個部差唔多!點解咁架?太陽哥哥話睇多幾日喎...><



跟住我地抹廳,尤其時梳化後面,好污糟呀;抹抹下太陽哥哥幫我抹埋床下底,將入面d箱同旅行喼拎晒出黎,然後抹個地,抹到成個人捐埋入去,呢個老公真係唔話得吧!



跟住落左青衣城食MOS burger,返黎有d肚餓,太陽哥哥就煲佢最拿手既忌廉湯我飲,今日最辛苦真係佢喇!



沒有留言:

張貼留言