2010年3月28日 星期日

2010-03-28 (Sun) 意外地去迪迪尼玩左成日


今日細妹約左佢d朋友去迪迪尼,我地一早知道架啦,不過冇諗住去,因為本身我同媽咪一至五都係任去既;只不過,媽咪前兩日同威哥鬧交,宜家面阻阻同仲係唔太開心,細妹就叫我地都一齊去啦,頂多買飛咪買飛囉,行下散下心都好!其實我都係為陪媽咪架咋,所以就係半個鐘內決定去同換衫,跟住係青衣城食個靚早餐就搭地鐵入去迪迪尼啦!


軒軒好叻仔,認得我仲識得叫我家姐喎,同埋佢都唔太抗拒我攬下佢又同佢玩咁,聽聞佢對陌生人好怕羞同怕生保架!



同軒軒媽咪示範一齊影相,咁就可同軒軒又影一張!




去到欣澳轉車去迪迪尼,大鑊啦,好多人,係勁勁勁多人,我地都入唔到第一架列車...媽咪同我開始縮沙,覺得平時我地閒日係免費入場,為咩宜家要比錢入場兼仲要同勁多大陸人一齊迫喎...


最後我地決定去搵表姐做其他野或者去第二度好過啦,我估表姐都唔介意帶埋我地兩個去街,所以搭到去迪迪尼站,我地唔出閘折返...不過都先係列車入面影下相,當今日去左迪迪尼啦!




我仲同軒軒咀咀呢,之前其實見過好多細妹同軒軒咀咀既相架,諗住同佢好close佢先會肯咀啦,點知佢同我玩左陣就咀我啦!軒軒媽咪仲連環快拍,軒軒又好聽話咁hold住影相喎,我就自己郁埋個頭,咁就好似狂咀效果咁囉!




不過意外既野真係話唔埋,係我地回程返青衣時打比表姐,話佢知我地都係唔去啦,好多人呀(其實今朝出發時我有打比表姐話佢知我地今日去迪迪尼, 有興趣就黎搵我地)!表姐話:下,表姐夫已同諾諾換晒衫,準備出發,食完野就黎啦!同左諾諾話去迪迪尼又唔去,諾諾會唔開心架喎...


所以最後決定,表姐食野先,我同媽咪係青衣城睇下d雪櫃,跟住表姐食完野黎接埋我地,再去迪迪尼!因為佢地係任何日子都入得既通行證,呢期做緊優惠可免費帶一位朋友入去玩呀!佢地呢個quota都冇用,就咁樣,意外地係今日,用左係我地身上!而我地由無諗住去變到突然去,又再由突然去變到縮沙唔去,再變為又去返喇!


平時同表姐+諾諾黎迪迪尼就黎得多,同表姐夫就極少機會啦,佢假日放假先會黎架咋!



我同表姐今日好襯啫~~



影相哥哥教完我地"的"起隻腳再用手指指住,諾諾繼續係咁整!




表姐一家全家幅:



影相哥哥又教諾諾擺甫士!



諾諾又係咁繼續整...




影完相就開始今日既行程啦!



諾諾話要睇呢個碑文喎!




諾諾周圍走,又八掛,表姐夫又係咁拎住新相機幫諾諾影相,我地行呢條美國小鎮大街都行左好耐呀,表姐成日形容佢地兩個速度係龜速,好爆笑!




我地玩左騎馬仔,我負責幫諾諾同表姐夫影相!



係馬仔上轉緊時,我望到細妹佢地,就舉機影佢地...



佢地係第二個圈都發現左我...



繼續轉、繼續影...



唔知醜既佢地仲擺埋甫士!




玩完騎馬仔,我地意圖叫兩個小朋友手拖手做朋友,不過佢地唔肯直接拖住,要大人隔住先肯拖,就係咁攪到我地成棚人一齊拖住手喇!




跟住玩小小世界:



兩個小朋友坐前面,佢地終於...終於肯...終於肯拖住手啦!




諾諾又扮呀伯行路啦!



玩咖啡杯:




跟住我地去左CORNER CAFE食TEA,原來呢度d野食咁靚架!




米奇 High tea set:




仲有姐姐陪諾諾玩Puzzle,又派好多stickers!



我就同軒軒玩手仔,仲教佢整吠吠狗,佢似乎都幾鐘意同我玩丫!




軒軒都肯比媽咪抱,仲一齊影相添!



一坐上欄杆軒軒自動"橋"腳,應該係比細妹訓練成咁!



表姐夫一次過抱住兩個小朋友,岩啦,係時間訓練定,諾諾細佬仲有兩個月出世啦!



諾諾冇呷醋之餘,仲同軒軒好friend呢!



仲錫軒軒添呀!




開始天黑啦,快快玩埋飛船就睇煙花!




行埋shops、睇埋煙花我地就走啦,返青衣城同表姐佢地一齊係『阿拉廚房』食晚飯!



有表姐夫係度,叫左十一樣野! 影漏左碟生煎包...




今日收獲有表姐晒黎送比我地既大相,係我地第一張既迪迪尼相片,因為我地一向唔會比錢買呢d相架,多謝表姐!


另外今日都有點點失落,因為成個星期除左尋晚同太陽哥哥出過街外,成個禮拜都冇一齊過呀,佢今日楂完車仲要返公司開工,做到凌晨一點先走呢!佢知我話去迪迪尼,叫我玩得開心d,同埋買咩都入佢數喎...不過我唔係貪心的人,只係睇中一個chip n dale cushion咋!




沒有留言:

張貼留言