2010年3月26日 星期五

2010-03-27 (Sat) 第30次捐血.人和豬紅腸.北海道活壽司


平時好準時捐血的我,今次遲左足足一個月,真係有d唔好意思,不過早排病緊,梗係要等好返先捐得啦!今日我第30次捐血啦,黎到先知捐血有禮物送!




上返網頁睇先知呢個叫『愛心不倒翁萬用筒』:



我等唔切太陽哥哥啦,自己早一個鐘出門口去捐血先,不過一捐完,太陽哥哥已經係入口等緊我啦!




今日係成個星期唯一一日同太陽哥哥一齊去下街咋,剛過去的一至五,佢晚晚都要OT到好夜,聽日楂完車仲要返公司開工呢!係今日先有時間陪下我咋...我地只係行街食飯同去金都,食左人和豬紅腸,勁好味!




去完金都,附近都係北海道活壽司最岩食,又去食...不過唔係食左好多野咋!




我自拍咩呢...不過影唔到食物,反而影到攪攪陣的太陽哥哥!



其實係想自拍呢個柚子雪芭,呢期每次食完壽司都要食呢款甜品!




沒有留言:

張貼留言