2010年3月12日 星期五

2010-03-12 (Fri) 3D Alice in the Wonderland.壽司晚餐


今日放工後同細妹+太陽哥哥一齊睇 3D Alice in the Wonderland!



我宜家好鐘意睇 3D 電影呀,呢套幾個月前知道已經想睇啦!呢套童話故事,背景設計可以天馬行空、千奇百怪、色彩繽紛,所以視覺效果唔錯!不過故事好似唔夠豐富咁,可能細細個已聽過呢個故事係講乜,感覺冇阿凡達咁好睇同刺激,但始終係童話故事,有d位可能覺得低B少少,但抱住童心去放鬆心情睇下呢套戲,我覺得都值得睇架!


不過咁探險feel+咁嘈+咁緊張既戲,太陽哥哥都睇到訓著左,好在有細妹陪我咋,激死...不過又唔怪得太陽哥哥既,因為佢今個星期差唔多晚晚都放十一點;只係我會諗,究竟我仲應唔應該再同佢去睇戲啫!


Yahoo! 電影
 
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影



因為睇戲前買左街邊野入戲院食,出到黎唔多肚餓,就揀左食壽司,叫幾多食幾多麻!本來去試新開既羽壽司既,但好多人呀,最後都係去返我已經食到有會員咭既北海道活壽司!



低B兩姊妹:




食左唔係好多野咋!




除左至愛牛舌外,我仲發現樣好野,就係『柚子雪芭』,近兩次係都必叫飯後甜品之選!本身鐘意柚子的味道,但除左柚子蜜外,似乎無咩食物係用柚子整既,難得有呢個大發現,仲唔成為我的至愛之一咩!




沒有留言:

張貼留言