2010年3月3日 星期三

2010-03-03 (Wed) PLK短聚 @ i-Thai

 
 
 
 
 
 
 
 


Jacky好有興致咁約我同Tony食飯,我地去左青衣城 i-Thai,我想試好耐了!原本都叫埋太陽哥哥架,可惜佢要OT黎唔到!


侍應淨係係我地張檯放了呢個『是日餐牌』,攪笑~~



仲係正月,當然要繼續派利是啦!



 
 
 
 
 
 
 
 


我地叫左...



 
 
 
 
 
 
 
 


合照~~



埋單時,Jacky話原來約我食飯係賀我生日,仲原來係Carol提佢我生左日咁耐都唔搵我食飯,唔好意思唔記得左添...我唔好意思就真啦,咁大個人,食呢d生日飯好似怪怪地咁,哈哈!加上今年我生日實在太近新年啦,新年咁忙都好難約...點都好,多謝好友的一份心意!


 
 
 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言