2010年3月20日 星期六

2010-03-20 (Sat) Dinner @ i-Thai


原本今日想睇歲月神偷架,不過夜晚七點幾個場好full冇位,我地就只係食晚飯,去左 i-Thai:




食左炒貴刁,好好味!



原本食馬拉盞通菜架,但經理介紹好甜既菜心苗,咁叫啦...味道一般咋麻,同媽咪屋企少個d差不多!



又係經理推介既泰國脆皮乳豬,係個 Today Special 的第一個item,話每人限售六客,即叫即燒咁;話廿五分鐘製作,點知等左四十分鐘,貴刁同菜都食晒了...點知,皮一d都唔脆,完全咬唔開;d肉勁大舊肥膏,肥膏多過肉,點食...忍唔住要反應一下,因為成$148蚊碟;經理見到都話:又真係幾肥喎...一係幫您地取消啦!結果呢餐飯平了一半...其實呢間野上次同朋友食幾好味架喎,今日真係差d;但我鐘意食泰國野,青衣城又只得呢間,冇計啦!




後日係我同太陽哥哥結婚半週年啦,但佢呢排勁OT,平日實一定冇得食飯慶祝架啦,唯有呢個weekend慶啦,諗住呢餐食得是正d,點知...




沒有留言:

張貼留言