2010年3月12日 星期五

2010-03-13 (Sat) 開心假日赤柱遊


上個月尾,太陽哥哥已book左我今個星期六去玩,佢話唔開工陪我一日呀!不過佢今朝都要返公司OT一陣,六點就起身返工啦,其他同事返九點幾,佢因為陪我就早d返早d閃...約左佢十二點係銅鑼灣等,我地就坐小巴入赤柱啦!



經過赤柱監獄、香港懲教博物館:




黎赤柱都會忍唔住行下表姐買開間童裝衫,加上細妹都叫我幫手買兩件衫仔比佢個朋友既初生B女,呢度d衫仔真係好得意呀!



呢三件我勁鐘意,但因為冇岩size而放棄!




最後幫細妹買了以下兩件new born / 3-6 months:



我同太陽哥哥一齊揀左兩件24 months比凱玲:




去完市集就行去海傍個邊,影下呢間成日係電視見到既餐廳先!



今日係假日,條酒吧街好多人呀!



太陽哥哥睇雜誌~~




美利樓對開空地宜家有個『赤柱藝墟』,真係充滿了藝術氣息!




我地去左 Saigun at Stanley 醫肚~~



環境幾靚丫,唔錯!



可能已經兩點幾冇咩人,我地仲有得坐好有皇室feel既卡位!




未叫野食已有一兜蟹片放係檯度比客人食!



別緻餐牌:




我地叫左一客蒜蓉包、咖哩牛腩、大蝦炒貴刁,點知原來本身的咖哩牛腩係會跟一客蒜蓉包既!



食物樣樣都好好味,連太陽哥哥都滿意,就真係very good架啦!




食飽係周圍行下,經過香港海事博物館~~



美利樓一帶~~



赤柱廣場一帶~~



難得同太陽哥哥假期可以咁開心去郊遊,心情勁靚,咩都想食,所以離開赤柱前又買左雪糕食!




返到銅鑼灣又去Sogo行街,成日經過呢間MOCHI Cream都嫌貴唔捨得試,今日心情靚就買左黎試!



但我同太陽哥哥都一致覺得麻麻地,我平時又唔食cream既,所以唔會再試了!反而覺得APM同朗豪坊個間糯米糍好味好多(唔記得個名)!




沒有留言:

張貼留言