2010年3月21日 星期日

2010-03-21 (Sun) Dinner @ home.大隻皇帝蟹


今日又繼續諗住睇歲月神偷,太陽哥哥有百老匯電影中心免費飛,尋晚上網望過仲有好多位,但點知今日到太陽哥哥放工時,又係冇晒位...雖然三點鐘洗晒頭換晒衫諗住出去,順便捐埋血,但出門前發現睇唔成戲,加上我都唔係咁舒服,咁就留係屋企算啦!


太陽哥哥話去街市買生菜灼埋d牛丸煮麵食,去到街市我見到d燒肉又想食就買埋!到煮時醒起聽日半週年紀念喎,就開罐鮑魚片,即刻整左味蠔油鮑片生菜比太陽哥哥食!平時好少煮野比佢食,就當係盡下老婆責任啦!哈哈~~



鮑魚片多過菜喎~~




到九點幾十點,媽咪過左黎,話威哥同琪琪都出晒去好悶,咁我地就一齊開左隻早前買既日本急凍皇帝蟹食!



好大隻~~放包茄汁係度比較下先!




嘩~~諗起韓國既皇帝蟹



成塊面咁大!



不過味道一般咋,幾百蚊隻真係唔太抵呀,下次應該唔會再買了!都係韓國新鮮食既最好味,好回味呀~~




沒有留言:

張貼留言