2010年3月22日 星期一

2010-03-22 (Mon) 打敗仗.小禮物


今日返工越做越唔妥,勁攰同四肢無力,放工後即刻碌返屋企,返到去六點半,涼都沖唔切,只係換左睡衣就跌落床訓...原本同屋企人落新星食飯都唔去了,媽咪煲落粥我食,但我完全無力起身食;到醒時,已經係午夜十二點半...


太陽哥哥OT完都返左黎啦,一出廳就見到佢送我的小禮物!佢話見我之前買既紫色麥嘜好得意,買埋粉紅色麥嘜比我,再做埋個盒一對咁送比我!好耐冇收過佢既自製盒仔啦,好靚呀! 




跟住先食媽咪煲既粥,只係食左兩啖就食唔落啦,所以打包聽日拎返公司食,其餘個d叫太陽哥哥食晒去!




沒有留言:

張貼留言