2010年3月13日 星期六

2010-03-14 (Sun) 慶白色情人節@牛陣.拎結婚相簿

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


因為要去金都拎結婚相簿,我地今日晚餐就揀左始創『牛陣』,想試成大半年啦,今日終於有機會試,今日又係白色情人節,就當係慶祝啦!



六點就黎到,所以冇咩人,正!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


食物區:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


我地怕清湯太dry,就揀左甜湯底,侍應話最濃味既!等緊煲湯滾時影下相先~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


牛肉同豬肉都係order咁叫既~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


結婚相簿~~因為多野改,明明話會叫我地睇多次2nd draft先造相簿既,等左個幾月都冇聲氣,太陽哥哥話會唔會我地去左韓國時打過黎,搵唔到就留言,但又過左三日留言會冇...好啦,今朝我就打去check啦,點知同我講相簿都造好已經係鋪隨時上去拎!未睇2nd draft就印好?!抱住擔心咁去睇貨啦,又OK喎...開心~~點知返屋企check多次我地要改既野,發覺有頁真係有問題...oh no!唯有聽日放工再拎返去改啦...唉!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


呀!有樣開心野值得講既,就係今朝八點未夠收到太陽哥哥電話,咁早打比我,實係接左支旗去機場,問我一唔一齊食早餐啦!咁難得咁早接左支筍旗,梗係陪佢開心下啦!


我就仲係訓醒樣,太陽哥哥個樣就幾醒神幾開心呀!佢楂車賺錢個樣係開心過同我出街個樣架



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言