2008年6月28日 星期六

2008-06-28 (Sat) 南記粉麵 & 殺神特工

 


今個星期係一個好忙碌的星期,由星期二至五放工後都有返part-time,今日星期六都要由九點返到四點,踩足五天;而下星期亦唔弱,要返一三四五四天,唔係個七一公眾假,可能返足五天呢!不過雖然忙,但都應付到,亦開始愛上這份part-time,可以講係身攰但心不攰啦,應該休息多d就冇問題的;可能有新鮮感啦,有時我覺得part-time仲好玩過full-time份工添,又幫人報下名,而我最鐘意就係收錢,可能細個曾經諗過第時要做收銀員啦!嘻嘻~~


星期六返part-time好少機會返早更,因為有full-time同事返麻,今日可以返早係因為佢地都放假,我先有機會返咋;呢個鐘數亦係我最鐘意返架,因為同太陽哥哥楂車的時間太夾,我收工時佢都差唔多,之後去街拍拖係非常方便,真係fit到爆!如果唔係,平時返星期六多數係返pm shift,由下午二點至晚上九點半close,成個saturday就咁就冇左,好sad架!


 


今朝怕遲到早左出門口,八點半就到銅鑼灣啦,嘆左個好少食到的麥記早餐,就踩到四點放工,等埋太陽哥哥收工,我地就去左南記醫肚;南記係返part-time後elsa介紹我食既,食過一次就愛上,可能本身我鐘意食米線啦;而最重要係,呢度的春卷一d魚味都冇架,仲勁好食添!




 


呢幾天天氣真係極差,成日落雨,仲要係勁大個隻,本想行陣銅鑼灣都放棄了,因為實在太大雨;跟住我地返旺角,太陽哥哥尋晚已買定今晚七點幾殺神特工既飛!



 


呢套戲實在太誇張,車都可以好似人咁,打個"關斗"跌落地跟住繼續行;子彈仲可以曲線咁行,實在impossible!其實我都係想睇安祖蓮娜,因為佢真係好fit同索左好多!不過如果您追求觀能刺激,都可以去睇呢套戲,有d位同有d甫士,又確實真係幾型既!


睇完戲後,我地去左泰妃雞食左碟海南雞飯,跟住就返屋企了;返到去先十點半,媽咪仲問我做咩咁早添;冇辦法啦,太陽哥哥星期日都要楂車,早d訓先有精神,加上我都攰,亦冇咩地方想行;自從返part-time後,不得不承認同太陽哥哥的生活變得較為平淡,因為大家都冇咩時間,亦要多d時間去休息,不過so far都可以接受既,大家都想搵多d錢,暫時黎講,我都覺得值得既!


 


沒有留言:

張貼留言