2008年6月4日 星期三

2008-06-04 (Wed) 22個月紀念日pre-celebration


今日要覆診,體貼的太陽哥哥都請假陪我去,既然係咁,我下晝都請埋假,一齊休息一日,順道提早慶祝我地的22個月紀念日!


屈指一算,做手術已係一年前啦,時間真係過得好快!睇下張 x-ray,醫生話宜家腳趾公彎的度數係廿二/三度,手術前係三十度既,其實手術都算改善左;大家睇下右腳第三節骨的左邊位置,比起隻左腳,見唔見冇左一忽呢?個個位就係手術時磨平左架;而磨平左個位下面,就係切斷的駁骨位,但經過一整年,個切斷位已經見唔到,生返好晒啦!





醫生好努力咁量度緊我的度數!



太陽哥哥幾時變得咁怕醜架?




同太陽哥哥拍拖咁耐都未試過唱lunch k,我同朋友就試得多,但同佢一齊時,weekend多數都陪d媽咪食野,同埋其實都訓到好晏啦,嘻嘻!今日睇完醫生十二點,計落可唱lunch k喎,即刻打比elsa,問下佢邊度最近威爾斯有得唱k;elsa果然係search野王,不消幾分鐘,就幫我查到富豪花園有間neway,仲要係只要show的士receipt,可claim十六蚊!


我地一於搭的士,真係claim到!全靠elsa咁醒,勁呀!可能冇咩人,話唱兩個鐘,最終唱左兩個半鐘,埋單只係$72,物超所值了!





夜晚我地去左Royal Pacific食buffet,用左buffet club的coupon,買一送一;張咭十月到期了,半年黎只用左一張coupon,真係要用快d,唔好晒左去;不過其實之前成功用左泰國酒店的coupon,呢個千五蚊membership已算抵用!我地計劃黎緊兩個月的慶祝活動都會係食buffet,期待+ing!






我地兩個都係第一次黎咋,呢度環境幾好,可惜窗口位冇設二人檯!





最緊要睇下有咩食物先啦,海鮮不可少,有長腳蟹同生蠔的buffet,我最喜歡!不過呢度d長腳蟹比起九龍酒店,真係差得遠囉!



甜品簡直係超勁多選擇,有八檯之多!睇到我流晒口水!


 


趁人仲係少時,影晒相,跟住就開餐啦!





 



呢碗鮑魚海參湯勁呀,每人一客,由廚房熱騰騰送上!隻鮑魚同海參有匙羹咁大隻架!




buffet好少見到小籠包呢,我聽到就快蒸好就不自覺咁講好野我鍾意食;跟住好難得,個廚師認得我,一見我行緊埋去就開定蓋比我拎啦!唔通靚女易認?哈哈!




睇下我地大致食左d咩:



我地係咁食係咁食,食到好飽呀;甜品只係試左呢幾款...不過都係九龍酒店個d好味好多呀!呢度個朱古力tat同朱古力布甸,名就好得意,但前者過甜,後者口感好怪...




朱古力tat界開一半後,甜到漏,唔食又好"晒",我靈機一觸,用叉"刮"起d朱古力漿...........................................................................................................................................登登~~ 係咪好靚呢?太陽哥哥起初話冇可能靠支叉打直咁流d朱古力漿落黎然後寫字;但佢話唔得,我偏就要做到!哈哈!最後,佢知道我成功之餘,仲原來我係寫左佢個名係碟到,梗係冧到佢暈啦,笑到甜絲絲呢!嘻嘻~~



最後佢心有不甘,想學我...但佢用牙簽...




雖然好努力,但...寫得好肉酸呀!




開心的22個月紀念日,影返張合照先!




沒有留言:

張貼留言