2008年6月15日 星期日

2008-06-15 (Sun) 父親節


今日係父親節,等太陽哥哥放工後,佢即刻去太陽大哥哥髮型屋度剪頭髮,之後就返大圍同太陽爸爸慶祝,因為太陽大哥哥要繼續開工黎唔到,只係得我地四個咋!原來諗住食龍亨泰國野,點知多人到爆,要等十張檯...極失望呀,我一路已諗食咩餸諗到流晒口水,點知食唔到...最後去返太陽哥哥屋企樓下食上海野,好彩只係等幾張,到我地時仲咁岩係卡位,yeah!


雖然只係四口子食餐飯,但睇得出太陽爸爸都好開心,一話同佢影張相,佢就即刻放低筷子話:好呀!仲攬實太陽媽媽添,嘻嘻~~




呢餐當然係我地請啦,係度祝太陽爸爸父親節快樂!


至於我的爸爸,因為唔係香港,上個月已預先慶祝左,唯有越洋咁講句:爸爸,祝您父親節快樂!



沒有留言:

張貼留言