2008年6月3日 星期二

2008-06-03 (Tue) 返part-time的日子


返part-time已有一個月了,日常運作已開始逐漸上手,但每次仍有d新野未見過,仲係學習階段;不過最開心一定會係呢兩個星期了,上個月返成個月先撞到一次同elsa一齊返,但今個星期三天都會一齊,下星期兩天亦會一齊,之後每星期都有一天,太開心了!


由於太陽哥哥公司仲係peak season,做到十一點可以搭的士,今日放工後就同elsa一齊坐叮叮去鰂魚涌,佢返屋企,我就去太陽哥哥公司樓下,等佢一齊搭的士,咁就慳返兩個人的車費啦,哈哈!


好少機會搭叮叮,搭亦未必會影相,要睇下同咩人,難得同elsa,當然一齊癲啦,我地好似大鄉里咁係度影相呀!










同elsa一齊返part-time,仲有一大唔同,就係我會一齊食晚飯,上個月我一日都冇食架;呢餐就係今日我地四個同事share的晚餐,個雲吞我最鍾意食,而兩樽仔辣醬係我既,我足足用左一樽呢!不過四個人食,都食剩半盒炒飯呀!




沒有留言:

張貼留言