2008年6月23日 星期一

2008-06-23 (Mon) Lunch Buffet @ Royal Garden Hotel

 


今日請左假陪媽咪,近排我好積極咁用太陽哥哥的buffet club coupons,有d仲送左比同事同朋友呢,誓要十一月前用晒去唔好晒!而有一張係帝苑酒店的lunch buffet,我咁多假,放假同媽咪去食兼撐檯腳就最好不過啦!


帝苑酒店我第一次黎咋,佢係正香格里拉斜對面,以前經過覺得佢外觀好舊,印象麻麻;點知今日黎到,一入到大堂就比我幾唔同的感覺,都幾grand,內外的確好大分別;去到食buffet個度仲令我跌晒眼鏡,呢度有晒花園水池鋼琴,流水聲襯托住雕像石柱,我覺得好舒服,仲好有羅馬feel呢!









 


趁少人時快d影低呢度既環境先,呢度會按食物的款式而分開一檔檔,有專食潮州野的區域、撈沙律檔、粉麵檔、雪糕檔、壽司檔等等...







 


黎個食物close-up先,呢度都有長腳蟹食,但太細隻,味道麻麻,都係九龍酒店no.1!值得一提既係凍蟹,雖然唔係大大隻,但勝在膏同肉都好足料,再襯埋食蟹不可缺少的紅浙醋,真係好正!我同媽咪食左好多呀,尤其是好多膏的蟹蓋呢!



熱葷款式:




一d都唔起眼的puff,一咬落去,入面原來係雪糕而唔係cream,令我相當有驚喜,好好味呀!



 


食buffet女士不能錯過的當然係甜品區域啦,lunch buffet黎講,都算幾多選擇架!



黎個近鏡引下大家先,我覺得個麵包布甸最特別,窩雲呢拿汁(好似芝士火煱)一路有熱水滾住架,咁樣熱住d雲呢拿汁,我都係第一次見咋!



 

介紹完就睇下我地食左d咩先,"返兜"個d梗係好味啦,食左最多既係凍蟹同燒牛肉,食到我 lam lam脷!












 


我亦試左幾款芝士,我覺得中間的boursin勁正,好似蒜蓉芝士味咁,我食完再食呢!而後面的bire亦唔錯,我要認住呢兩個名,第時有機會再食先,因為有d芝士食落真係好難啃,唔係款款岩我口味架!





 


呢款冰皮朱古力卷,我覺得個名好特別,而我又好鍾意食糯米滋喎,d朱古力脆卜卜,有d似美心脆脆蛋糕的口感,唔錯唔錯!



 


我唔想食香蕉班戟,廚師叔叔話溝雪糕都得架,佢仲好攪笑咁問我點解淨係影個班戟唔影埋佢喎!嘻嘻~~




 


雪糕班戟...熱中帶冰凍,一熱一凍,感覺幾得意,唔通...冰火五重天就係呢種感覺?哈哈!



為食的我,食完雪糕班戟,再食埋雪糕夾餅,因為呢度d雪糕係Haagen-Dazs架!嘻嘻~~



 


食完buffet後同媽咪影相留念先!







 


之後去洗手間,入到去覺得好型,有埋gel比人gel頭?既然相機仲係手上,唔爭在影埋個靚靚廁所比大家睇啦!哈哈!




 


觀光電梯:




 


跟住shopping,好耐冇買衫了,今日終於忍唔住...先睇中紅色的大甲蟲,近年好鐘意著長身衫,有袖的更係最好不過,既然有折,點會放過!點知買兩件再有七折,揀左好耐...最終揀左菠蘿連身裙仔,不過呢條裙仔有兩大缺點,一係雞翼袖,二係上身略嫌透左d!好在著上身都好有summer feel,襯埋白色converse,應該唔錯!有新衫著,yeah~~



 


沒有留言:

張貼留言