2008年6月7日 星期六

2008-06-07 (Sat) 全日盡在青衣城


已經落雨落左幾日啦,呢個星期真係令人討厭,今朝仲有黑雨添,太陽哥哥仲因為咁冇開車幾個鐘,朝早亦要涉水咁行路!


到左下午,冇咁大雨,大約兩點半,我同媽咪就落左青衣城,為的就是去豐澤幫elsa買部canon 860,冇錯,又係canon 860,雖然出左十個月,但我地已經傳染到身邊成十個人都用呢個model啦,因為個個都覺得我d相靚呀,我又成日有相係blog比人欣賞到呢,嘻嘻~~


咁早落青衣城都好慘架,因為我約左太陽哥哥五點半,但我又唔想行街,冇shopping慾念麻,就叫埋媽咪,幫elsa買完相機後就去UCC Cafe食tea;其他食店都好多人呀,要攞飛等位,但呢度就唔洗等,因為呢度價錢係貴d既;不過貴d真係格局都唔同d,環境靚d,又唔會嘈喧巴閉,幾好呢!




呢盞水晶燈好靚呀!




媽咪係度,我就唔洗一個人戇居居;食完tea後,我去買好七點飛同太陽哥哥睇戲,跟住陪媽咪周圍行下;太陽哥哥五點半就黎到啦,一齊行左陣,媽咪諗住返屋企架啦,佢話今晚返到去,簡簡單單食少少野就得;太陽哥哥楂車只食左早餐,宜家實好肚餓,我就提議不如一齊去池記,等媽咪食碗雲吞麵咪得囉,大家都舉腳贊成,媽咪仲好開心呢!





第一次見識冰鎮奶茶,但好普通,都不及屋企樓下冬菇亭的奶茶!




食完野後,陪媽咪去百佳買餸,因為講好太陽哥哥聽日開車後黎食飯,又係一個好提議!太陽哥哥大膽地點餸,黑椒牛仔骨、雞翼...咁多肉?...媽咪醒目地準備煲埋佢最鐘意的冬瓜粒湯添...


跟住我地去睇sex and the city,我冇睇過電視劇,所以一張白紙咁入場睇,我覺得d太太好醜樣呀,四個最靚係最左邊個個,女主角我仲覺得有d似Meryl Streep梅麗史翠添,哈哈!不過個故事內容都幾好睇,亦好正面,好岩d事業型女人睇!但我就...岩就小女人多d,嘻嘻~~




睇完戲出黎,邊個call我呀?原來係琪琪同媽咪黎接我地!又會係青衣城既?琪琪有野要黎,媽咪又陪埋佢黎,咁我地咪又咁見面囉,哈哈!




今日真係全日都盡在青衣城喇!


沒有留言:

張貼留言