2008年6月27日 星期五

2008-06-27 (Fri) 小禮物 from Elsa

 
 
 
 
 


今日part-time同Elsa同更,真係開心,因為成兩星期冇同佢一齊同更了;同佢一齊又可以一齊叫外賣,如果唔係我通常都唔食野;除此之外,做野亦令人醒神好多呢!


最開心係收到Elsa的小禮物,一打開,係一個迪士尼chip n dale銅片,佢仲用返我係北海道買比佢的memo紙寫左d野比我,真係令我好感動呀!



 
 
 
 
 



Elsa:您真係好有我心, 為我忙碌的生活中增添左個小驚喜, 好surprise, 多謝您呀!!


 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言