2008年6月22日 星期日

2008-06-22 (Sun) 蜥蝪入侵太陽家族


上個月去泰國旅行時咪買左兩隻假蜥蝪既,試過係屋企夾埋琪琪嚇威哥,點知非常成勁,原來當隻假蜥蝪黐係牆度時像真度係咁高既,最衰冇拍低movie比大家睇下牛高馬大既威哥咩反映啦,唔係實笑爆咀姐!


我照版煮碗,今次夾埋太陽哥哥整蠱太陽媽媽同太陽爸爸:








太陽媽媽好驚呀,其實佢都好勇,開頭夠膽去"撩"走隻蜥蝪,只係太陽哥哥執起派落佢度時嚇到佢好驚啫;不過真係厄得下人,太陽媽媽仲以為隻蜥蝪疆左已經死左,到跌落黎時仲唔發現係假既,到太陽哥哥講佢知係假時佢仲唔太相信,仲話識黐係牆度喎

...


不過玩完仲有段小插曲,過左一陣後,我地諗住去收屍啦,點知發覺隻蜥蝪唔係地下度既,唔見左?跟住就聽到太陽爸爸沖廁喎,我當時好驚呀,佢唔係沖左落廁所丫麻?

...不過,如果大家有好細心咁睇段短片就會知道答案...係movie最後,好清楚見到太陽爸爸係廁所度拎住紙巾行出黎,踎底,跟住執左隻蜥蝪!


原來佢只係丟左落垃圾桶度,當時我地掛住笑同玩,focus放左係太陽媽媽度,冇留意太陽爸爸的一舉一動;好在佢只係丟左落垃圾桶而唔係沖左落廁所咋,唔係的話,我實喊都似啫

...嘻嘻~~


不過太陽爸爸知道係假蜥蝪後,都用紙巾包住佢丟落垃圾桶度,好似當佢係真蜥蝪死左咁處理,呢個舉動又真係好攪笑喎!


總括黎講,今次呢個整蠱行動係非常成功既!



沒有留言:

張貼留言