2012年1月28日 星期六

2012-01-28 (Sat) 一月再黎多個挑戰, training passed with high marks!

今個月開始PT多左個新選擇新嘗試, 返左兩次, 感覺良好, 始終有新鮮感麻!  上次同新合作的同事傾計, 知道有另一款 PT post; 諗左幾日, 決定申請埋, 黎多個挑戰!  之後收到被揀中的消息, 真係好開心!  識我的朋友都知我讀書唔多, 咁都被揀中上 training, 真係好有滿足感架!  最後決定放棄約左朋友去大陸玩既計劃, 因為我覺得上 training 重要d!  由兩點上到六點, 買定杯 venti size coffee 上training!



原來唔係上得 training 就請硬您, 我仲大安旨意左少少; 去到先做個簡短 test, 錯多一題都可即走唔洗繼續上......不過都冇問題, 上到四點九就要考 30 min 試, 錯兩題內即請, 錯 3-15 題可改正比多個機會, 錯15 題以上就拜拜, 上左三個鐘既 training 就唔好意思喇!  好開心我能夠 passed with high marks!

沒有留言:

張貼留言