2012年1月25日 星期三

2012-01-25 (Wed) 占美家飲茶.約會蘇蝦爸媽.逆戰.清淡晚餐

每年農曆年占美媽媽都會叫埋我地飲開年茶,今日就去左灣仔稻香;冇見忠囡囡成年,佢成個男仔咁,識行識叫,仲好惡呢!哈哈!



















走時芷蕎係度叫,唔想我同太陽哥哥走,要一齊行,好攪笑!




飲完茶先兩點,但五點幾先睇戲,我地諗過探Victor或Vivian,點知搵唔到,唯有好無聊咁係灣仔返青衣;點知搭緊地鐵時,Vivian call back,話一陣出旺角可以見面,我都好想係蘇蝦女未出世時,見下蘿咁大個肚既蘇蝦媽呀,仲狠左想見好耐添!跟住係屋企休息一個鍾,就再搭巴士出旺角跟蘇蝦爸媽見面!蘇蝦女:今日終於見到您啦,雖然隔住個肚皮,都好開心呢!





跟住搭地鐵去iSquare睇逆戰~~


套戲好好睇,同地心II一樣,刺激+感動!入場前又買starbucks,呢個假期飲左好多,仲次次venti size,死梗!


太陽哥哥係屋企拎定jumbo size桃哈多比我,第一次食,真係好大舊呀!


一路食一路睇,睇完戲都唔肚餓,去到葵芳食個簡單dinner,當清腸胃!





首次同太陽哥哥係公眾場所煲劇,因為利用呢個食飯時間煲左尋晚miss左個集,返到屋企剛剛睇到今晚個集!Yeah!


 


沒有留言:

張貼留言