2012年1月18日 星期三

2012-01-18 (Wed) Dinner@吉壽日式放題

幾年前吉壽仲只係中環時, 食過set lunch, 當時聽朋友講晚間的日式放題好正, 一直想試但未有機會; 幾年後, 分店開埋係旺角, 今日同龍哥去食餐勁既! 不過有點失望, 先講$200位唔太抵, 環境亦有點惡劣, 成個大排檔feel咁, 多人到迫到爆, 我地個張仲係摺檯, 睇得出老闆好貪心, 用盡每一塊階磚, 唔會再去了!

今日先知呢位新朋友係姓龍, 我一宜叫開佢英文名, 以呀龍係佢個名, 原來係個姓! 我未有朋友係姓龍架, 我覺得好響好巴炮, 所以我按左龍哥呢個朵比佢, 哈哈!

沒有留言:

張貼留言