2012年1月19日 星期四

2012-01-19 (Thu) 太陽家團年飯.心頭好皮褸.行年宵

 太陽爸媽聽日去柬埔寨旅行十一天,所以今晚食定團年飯,冇出街食,因為佢地仲要執行李,麻煩晒太陽媽媽下廚喇!







好多行李未執~~


提早收太陽媽媽利是,年年都係喻意生生氣氣;返到去我又手快快拆開左,提早拆利是添!嘻嘻~~


飯後去左新都會shopping,係salad 睇中左件皮褸;我咁大個女都未買過真皮皮褸架,兩年前同太陽哥哥一齊想添件,最後佢買到,我揀左兩年都未揀到,唔中意有帽、唔中意太短身
、唔中意太皺、唔中意太型、唔中意太女騎士款...想要件斯文又得,襯牛記笠記又得既百搭款!今日終於睇中,但要$4450,雖然做緊九折,但都超貴(對我黎講)!!雖然太陽哥哥話佢買比我做生日禮物,但都要諗諗,或者問下朋友有冇VIP先!



跟住會合媽咪琪琪威哥行年宵,但點知個場...好流...0收獲!


沒有留言:

張貼留言