2012年1月24日 星期二

2012-01-24 (Tue) 尖沙咀行街.3D地心探險記II.Dinner with 休&程泳

年初二早餐繼續係"糕",食埋今日就收爐唔洗再食啦,哈哈!

 



今日的媽咪年糕有薑汁味的!

 
一早買左飛睇IMax 地心II,咁就去海港城行下,順道搵下呢度間 Kate Spade有冇我想要的袋,雖然都係得display,不過今次我醒呀,叫佢check倉有冇全新,點知有喎!Yeah!!不過要下星期先運到黎,冇相干,有就得喇!海港城地下好多呢d超巨甜品裝飾,我都趁熱鬧影左少少!











又買定乳酪睇戲食,今日試藍苺味,一樣咁正!死啦,愛上左呢款乳酪,再咁買落去咪好快破產...



係LOGON覺得呢款袋都OK喎,又想要...諗諗先~~






入場前又買starbucks,新味好好味,飲過返尋味!第一次入入面買,原來入面係咁大塊落地玻璃架,好靚!



地心I 同 II 我都覺得好靚呀!有刺激位,又有感動位,我都睇到喊呢!雖然我鍾意上集個爸爸多好多,但今集位爸爸的震波同改編what a wonderful world,真係令我刮目相看,好深刻!



iMax 睇 3D 真係好正!我地仲買埋明日逆戰,聽日又要黎過,哈哈!



散場後約左休+程泳晚飯兼派利是,好充實年!







沒有留言:

張貼留言