2012年1月20日 星期五

2012-01-20 (Fri) 開心shopping:Salad 皮褸.Kate Spade 手袋


一心黎銅鑼灣食飯,諗住行花市,點知多人到呢...皇室堡出面條街爆到好得人驚,我嚇到調頭走,去瘋狂購物好過,嘻嘻!因為多得細妹人際網絡強勁,佢搵到朋友可平買我睇中的Salad 皮褸呀;憑前消費二千以上的單據,買任何三千八以上的皮褸,可減一千;本身就咁買會有九折,咁$4450的皮褸,宜家$3450就買到啦,細妹買太陽哥哥慳左幾百蚊!因為件皮褸係太陽哥哥買比我既,佢話係提早送比我的生日禮物!



今次仲做埋會員,之後唔洗再麻煩人啦!Yeah!


呢份禮物我超鍾意呀,因為我咁大個女都未擁有過真皮皮褸,加上已經想買兩年,終於買到心頭好了!興奮~~


今日太陽哥哥仲請我食朱古力添,呢隻好好味架!

另外,係Kate Spade 睇中左個手袋呀!好鍾意,但始終係膠質,其實似足一個環保"膠"手袋,但就要千幾蚊,要諗清楚先得!太陽哥哥又話送比我,當係情人節禮物喎...唔..如果我睇唔中更想要既野,呢個的確係一份好禮物!嘻嘻!

 





沒有留言:

張貼留言